2777
2789
عنوان

تجربی سخته؟

255 بازدید | 10 پست

انقدر میگن رقابت بالاست و مخ میخواد و سخته واقعا میترسم🥲

کلا از اینده میترسم

از اینکه نتونم موفق بشم نتونم پدر و مادرم و خوشحال کنم و کمی از زحماتشون و جبران کنم

راستش بین رشته هوانوردی و تجربی سخت گیر کردم البته که هوانوردی هم درس های تخصصی خیلی زیاده داره علاوه بر درس های عمومی ولی از تجربی یه غول ساختن واسم لطفا کسایی که رشته تجربی هستن میشه کمکم کنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خودم تجربیم سوالی داشتم در خدمتم😂

ولی راس میگین نکاه همه رشته ها سخته من معتقدم همه رشته هاااا سخته حالا 

رشته تجربی مثل بقیه رشته ها که سخته جو رقابتیش بالاس ولی در عوض چیزای خوبی هم داره رشته های زیادی داره برا دانشگاه

ولی باز انسانی کمتر ریاضی کمتر هر رشته ای سختی خودشو داره

با بعضیا نباید خودت باشی باید یکی مثل خودش باشی.....تونستم وسواسمو شکست بدم😍💪❤️🩹فیلم باز سایت😎سوالی راجب کنکور این چیزا داشتید در خدمتم 🖐️😂

تجربی بودم 

سخت بود 

اما انتخاب خودم بود و دوسش داشتم 

بازم برگردم عقب انتخابم همینه 

یه درخواست کنم ازت؟💙🫂هر وقت کامنت منو دیدی تو اخرین تاپیکم یه کامنت یا دعای خیر برام بذار این یه دلگرمی و انرژی مثبته ک یکی از دور کمکم کرده منم قول میدم در اینده ادم مفیدی بشم برای کمک ب جون ادما

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز