2777
2789
عنوان

شیدینگ لب

150 بازدید | 4 پست

سلام بچہ ھا من چھار روزپیش شید لب انجام دادم پوستہ ھاش ریختہ ی قسمت از لبم خیلی سفیدہ درست میشہ تو ترمیم؟البتہ بگم من مث تیک عصبی قبلا ھی پوست این ناحیہ رو میکندم حس میکنم دیگہ رنگ نمیگیرہ

بعدم بار اول خیلی درد داشتم گفت برای ترمیم پد بیحسی بگیر واقعا موثرہ پد؟

برای من پد گذاشت... هیچ دردی نداشتم


اون قسمت هم احتمالا چون نذاشتی خودش پوسته ریزی کنه رنگ نگیره... ولی خب تو ترمیم درست میشه، فقط دیگه دستکاریش نکن


نامه ای به فرزندم:«مادرت روزایی رو زندگی کرد که قابل زیستن نبود،مگر فقط به خاطر وجود تو» 

میدونید چہ مارکی بود پدتون؟

منکہ مردم بار اول، با اینکہ قبلش سہ مرتبہ پماد زد و حینش ھم دو مرتبہ قطرہ بی حسی زد ولی بازم درد داشت

این قسمت کہ میگم سفید موندہ مال خیلی قبل تر از شیدینگہ من ھی پوست این ناحیہ رو میکندم تتو کارمم گفت این قسمت چیہ کہ رنگ نمیگیرہ بھش گفتم جریانش چیہ خدا کنہ تو ترمیم درست بشہ

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دوست عزیز از شیدینگ لب راضی هستید شما چه رنگی زدید

عزیزم من گوجہ ای و بسیار پر رنگ زدم چون گفتن بعد از پوستہ ریزی خیلی کم رنگ میشہ الان یکسال گذشتہ از ھمون اول کم رنگ بود بد نیس ولی با اون ھزینہ و دردی ک کشیدم خیلی ارزش نداشت

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز