2777
2789
عنوان

منو میشناسی؟؟؟😁

323 بازدید | 54 پست

بیا یه چیزی که از من و تاپیکام یادته بگو‌

من خیلی جزیان زندگیمو اتفاقات روزمرمو اینجا میگم ببینم چقدر بادتون موندم 😄

برای شفای خواهر دوقلوی معلولم صلوات بفرستی ممنون میشم💖

نه والا

|•پیوسته در تاریخ ساعتی فرا میرسد که در آن، آنکه جرئت کند و بگوید دو دوتا چهارتا میشود، مجازاتش مرگ است•| |•از دور ریختن قواعدی که به من تلقین شده بود، آرامش مخصوصی در خودم حس میکنم•|

نهههه

شما چی منو میشناسی؟؟

 ازین میترسید که چون ۲۸ سالتونه ۴ سال برید دنبال علاقتون وقتی تمومش کردید بشه ۳۲ سالتونه؟😵‍🤯 شما چه اون رشته رو بخونید چه نخونید چند سال دیگه میشه ۳۲ یا حتی ۴۰ سالتون🤫 پس چرا وقتی قراره در هر صورت بشه ۳۲ سالتون هدفتون رو دنبال نکنید😉🙃    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شاید باورت نشه ولی نه

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی .......                                                               اگه توی یه کشوری درآمدِ یه آرایشگر بیشتر از یه معلمِ به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست ،،،، به این معنی هست که مردم از قیافه ی زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا مغز خالیشون ......                                                       ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،،،، اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو می‌زنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن سلطان ، اگه دوسمون داری           زیاد ناز نکن ......                                                                      💫 من یه اسفندی ام 🌨️ مغرور ، جذاب ، لجباز 💫

تو ستاره حجازی مقدم نیستی احیانا😒

کبوتر با کبوتر چیپس با ماست😋..دروغ میگه طرف خوشکل تراز ماست😳!!...تو این دنیای مرموز مجازی🤒🚫...که نه پیداست کی دزده کی قاضی🤒!!..که اکبر توش شده مهسا وتینا😳!?️...بتول خانم شده فرزاد وسینا😳!?️..کامنت و لایک و پست و چسب بینی🤣...تو هر برنامه مجبوری ببینی😂..طرف داره نخ قالی میریسه😳!!...کامنت داده یه هفته س انگلیسه😳!!..طرف بیش از یه سال یار با ماست🥵🤒..میگفت سولمازه و شکل پریهاست😆..پریشب تازه فهمیدم که اقاست😳!!...کبوتر با کبوتر چیپس با ماست

خیر

وقتی جنازه ازخودت نباشه حلوا به دهنت شیرین میاد.از درددیگران گفتن راحته. جلیقه نجات رو تن ماهی کنی میشه جلیقه مرگ توی زندگی برای همه نسخه یکسان نپیچ.همه مث هم نیستن توی بچگی استخونام درد گرفت گفتن داری قد میکشی فهمیدم بهای رشد تحمل درده:) 

سلام چطوری زن بهرام

ععع سلام ملگهههه

 ازین میترسید که چون ۲۸ سالتونه ۴ سال برید دنبال علاقتون وقتی تمومش کردید بشه ۳۲ سالتونه؟😵‍🤯 شما چه اون رشته رو بخونید چه نخونید چند سال دیگه میشه ۳۲ یا حتی ۴۰ سالتون🤫 پس چرا وقتی قراره در هر صورت بشه ۳۲ سالتون هدفتون رو دنبال نکنید😉🙃    

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مسکن ملی

sogol_33 | 5 دقیقه پیش

سوال

مرصادممد | 4 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز