دوستان ی جا رفتم مونتاژ کاری
کلا خانواده بودن
بعد صاحب کار پدرس ک ۶۰سالشه و نماز میخوند
اعتماد کردم رفتم سرکار روز اول ام با پدرم رفتم من ۲۰سالمه
بعد ۱۰روز کار کردم نتونستم دیگ برم چون هم کارش سنگین بود هم زن پسرش منو اذیت میکرد تهمت میزد ک تو برای شوار من عشوه و دلبری میکنی و..دهنتو جر میدم و خلاصه فقط توهین میکرد
حقوقم که ۲۶۰۰بود بعد ۱ماه ۱۸۰۰زده
میگ ۱ روز مرخصی رفتی
۱روز جمعه بود
۱روز برقا رفت (خودشون وسط روز گفتن برو ) پولمو خورد پسره
به پدره میخوام زنگ بزنم چی بگم ک مابقی پولمو پس بده ؟
روز اخر با عروسش دعوام شد از بس اذیتم کرد دیگ نرفتم اونجا