2789
عنوان

شیرخشک

| مشاهده متن کامل بحث + 385 بازدید | 18 پست
مایعات زیاد بخور مدام باید بمکه تا شیر بیاد قرص افزایش شیرم میتونی بخوری

مک نمیزنه متاسفانه،قطره شیرافزا میخورم،یعنی با دوشیدن ممکنه قطع بشه؟بابد حتما مک بزنه؟

مک نمیزنه متاسفانه،قطره شیرافزا میخورم،یعنی با دوشیدن ممکنه قطع بشه؟بابد حتما مک بزنه؟

من شنیدم با مک زدن میاد نمی‌دونم عزیزم

دلت را بتکان ٫اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند فقط از لابه لای اشتباه هایت یک تجربه را بکش بیرون قاب کن و بزن به دیوار دلت ٫اشتباه کردن ،اشتباه نیست ٫در اشتباه ماندن اشتباه است 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اپتامیل معمولی؟بعدش چی بهش دادین دیگه شیرخشک نخورد؟

شیر خودم خورد تا ۲ سال ۳ ماه خیلی اضافه وزن داشت غذا میخورد ولی شیر خیلی میخورد 

لایک نکنیدلطفا🙏 درخواست دوستی رد میکنم👍مخالف نظرم ریپ نکن بحث ندارم 👍کاربر  قبل سال ۹۸ ام ولی تعلیقی 👈این جمله خیلی قشنگه 👈کاش آدم ها مثل زنبور عسل بعد از هر نیش زدن میمردن💔دوستان وقتی بابام رحمت خدا رفت فهمیدم باردارم کل زمان بارداری داغدار بودم و داغون میشه دعا کنید تو دلیم سالم باشه 😔خدایا روح بابام در آرامش باشه 🙏😭 اگه دوست داشتید براش صلوات بفرستید ممنون میشم 🌷💞  دوستان ختم گروهی قرآن دارم تو تاپیک هام هر کسی خواست شرکت کنه تگم کنه یا به تاپیک مربوط به شرایط ختم پیام بده فقط 💚ختم به نیت آرامش پدرم 🤲💞 ممنون ازت خدایا که نی نی سالم امد بغلم الهی قسمت همه آزمایش غربالگیری پیرم کرد ولی گذشت خدایا شکرت 🤲دخترام دارایی من خدایا محافظشون باش 💜

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792