2777
2789
عنوان

بچه ها بیاین

95 بازدید | 21 پست

دو هفتس رابطمون تموم شده بلاکمم کرده 

الان دیدم پروفش گذاشته(سلام بر کسانی که معنی عشق را می دانند ولی محبوبی ندارند) 

من بلاکم بطور عادی پروفش واسم نمیاد با یه اکانت دیگه دیدم 

به نظرتون چرا اینو گذاشته؟ 

فک نمیکنم بدونه چکش میکنم اخه دوتا از شماره هام بلاکه این یکی شمارم جدیده و موقع دعوا ک باهاش پیام دادم بلاکش کرد بعید میدونم تو این هیری ویری بره اون شماره رو سیو کنه ک بفهمه تلگرام داره و چک میکنمش پسرا از این پیگیری ها ندارن معمولا

شما میگین معنیش چیه؟ ممکنه بزودی انبلاک کنه؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فک کنم منظورش خودشه فک کنم منظورش اینه الان سینگله 

اره ولی معمولا عادتشه بعد قهر کردن شروع میکنه چس ناله کم کم حتی ممکنه تیکه هم بندازه 

سر شکاکیتش هی بحثمون میشه یبار گذاشته بود عاشق چشای دختری نشین ک چشمش دنبال همس:/

میدونی این معمولا کاراش برا جلب توجه یعنی میخواد من ببینم الان تعجب میکنم که چرا بلاکم

اره ولی معمولا عادتشه بعد قهر کردن شروع میکنه چس ناله کم کم حتی ممکنه تیکه هم بندازه  سر شکاکی ...

خوب دختر چرااا پیگیرشی مگه تموم نکردی.؟چجوری با یه آدم شکاک سر کردی خیلی سر کردن باهاشون سخته خدا نجاتت داده پیگیرش نشو بزا هرچی میخواد بذاره زندگیتو کن اگه انقد سمی بوده 

خوب دختر چرااا پیگیرشی مگه تموم نکردی.؟چجوری با یه آدم شکاک سر کردی خیلی سر کردن باهاشون سخته خدا نج ...

نمیدونم واقعا چمه وقتی حس میکنم قراره برگرده پیام بده نمیخوام این اتفاق بیوفته 

وقتی حس میکنم قرار نیس بیاد همش حالم بده ک چجوری راحت گذشت از حس بینمون:) 

الان به نظرت با توجه به شواهد و چیزایی ک گفتم خس میکنی قرارا بزودی انبلاک کنه؟ 

نمیدونم واقعا چمه وقتی حس میکنم قراره برگرده پیام بده نمیخوام این اتفاق بیوفته  وقتی حس میکنم ...

میفهمم خیلی سخته ولی لطفت گاری نکن ذات مرد اینه اون دنبال زن باشهن زن دنبال و پیگیر اون بیشتز زده میشه

نمیدونم واقعا چمه وقتی حس میکنم قراره برگرده پیام بده نمیخوام این اتفاق بیوفته  وقتی حس میکنم ...

بخاطر اینکه وابستشی کاش بیای بیرون از فکرش ...نمی‌دونم شاید بکنه آدمای شکاک یکمی دمدمی مزاج هم هسن یسریاشونو داشتم منم چون واسه همین این حرفارو بت زدم

میدونی الان چی تصور می‌کنم حس میکنم تازه رفته عضو ی گپی چیزی شده میخواد جلب توجه کنه:/

وای نه😭اخه هیچ وقت همچین ادمی نبوده هیچ وقت موقع بحث و دعوا اینجوری نمیکرد و میگم ک کلا بخاطر شکاک بودنش دنبال دختر بازی نیس منو خیلی دوس داشت ولی چون شک داشت گذاشت کنار:/ چون یبار خیانت دیده میگف نمیخوام اسیب ببینم باز 

کاری به خوب و بدش ندارم میگم یعنی بر این اساس فک نمیکنم بره با کسی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز