دو هفتس رابطمون تموم شده بلاکمم کرده
الان دیدم پروفش گذاشته(سلام بر کسانی که معنی عشق را می دانند ولی محبوبی ندارند)
من بلاکم بطور عادی پروفش واسم نمیاد با یه اکانت دیگه دیدم
به نظرتون چرا اینو گذاشته؟
فک نمیکنم بدونه چکش میکنم اخه دوتا از شماره هام بلاکه این یکی شمارم جدیده و موقع دعوا ک باهاش پیام دادم بلاکش کرد بعید میدونم تو این هیری ویری بره اون شماره رو سیو کنه ک بفهمه تلگرام داره و چک میکنمش پسرا از این پیگیری ها ندارن معمولا
شما میگین معنیش چیه؟ ممکنه بزودی انبلاک کنه؟