2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بعلی‌اکبر جراحی پلاستیک میکنن.میکوبن از نو میسازن

من خودم ده ماه قندمصنوعی نخوردم زاویه فکم زد بیرون منظورم از قندمصنوعی شیرینی کیک نوشابه ابمیوه شکر.....

یا ببین لیپو فیس انجام بده زاویه فکت میزنه بیرون

(جراحی بوکال فت ازبین بردن غبغب حتی اگه غبغبت اونقدر کم باشه ک کسی متوجه نشه بعده تخلیش جوری چهرت تغییرمیکنه که پشمات میریزه)

من بوکال فتو انجام دادم زاویه فکم بیشتر شده

.

من خودم ده ماه قندمصنوعی نخوردم زاویه فکم زد بیرون منظورم از قندمصنوعی شیرینی کیک نوشابه ابمیوه شکر. ...

واقعا؟؟؟

الان که رفتم سرچ کردم دیدم خیلی خفنه.

من واقعا نه قند و شیرینی میخورم و نه نوشابه. از بچگی لپ زیاد داشتم. حالا غبغب هم یه کوچولو بهش اضافه شده.

هزینه عملت چقدر شد؟ چند ساله انجام دادی؟ عوارض چی بود؟!

واقعا؟؟؟ الان که رفتم سرچ کردم دیدم خیلی خفنه. من واقعا نه قند و شیرینی میخورم و نه نوشابه. از بچگ ...

من غبغب انجام ندادم ولی هزینش ۶۵۰۰تا ۸۰۰۰میلیونه

بوکال فتم ۷۵۰۰

.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز