2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قلمچی بستگی به خودت داره دیگه اگر کلاس میری خب از تابستون برو اگر نه از مهر برو 

ممنونم عزیزم.قلمچی از چه نظر بهتره؟ چون تعریف سنجش هم شنیدم..

حاجی حال حال یه ایران بده،هر چی داشتیم و شکافتنش..🚶‍♀️ 
ممنونم عزیزم.قلمچی از چه نظر بهتره؟ چون تعریف سنجش هم شنیدم..

ببین از لحاظ تعداد شرکت کننده آمار بیشتری نسبت به آزمون های دیگه داره و ترازی که بهت میده نزدیک به واقعیت هست و اینکه سطح سختی سوالا بالاتر از کنکور هست که این مورد هم خوبه هم برای بعضی ها خب سخته 

البته خب تقلب هم هست اما برای همه آزمونا اینجوری هست 

سنجش و اصولا سال دوازدهم میرن چون من دوستم ثبت نام کرده بود هر دو تا رو می گفت کاش فقط قلم چی میرفتم 

من خودم قلم چی ثبت نام کرده بودم،، سوالای آزمون های ماز هم کار می کردم 

ببین از لحاظ تعداد شرکت کننده آمار بیشتری نسبت به آزمون های دیگه داره و ترازی که بهت میده نزدیک به و ...

ممنونم عزیزم🤍💕💕

حاجی حال حال یه ایران بده،هر چی داشتیم و شکافتنش..🚶‍♀️ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792