mmmmm75 مدیر استارتر عضویت: 1400/11/04 تعداد پست: 292 عنوان حس ششمییی 50 بازدید | 4 پست من پولمو نگه دارم دنبال استخدام و... برمیا بیخیالشم امیدی نیس خرج کنم بره 1403/03/03 | 14:18 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mmmmm75 مدیر استارتر عضویت: 1400/11/04 تعداد پست: 292 سلام حس ششم نیستم ولی میتونم جوابتو بدم عزیزم بگو عزیزمبچه دو ساله دارم خیلی دلم میخاد استخدام جایی بشم درامد داشته باشمی مقدار موحودی دارم ک میخاستم دندونمو ایمپلنت... کنم بین اینا موندم
mmmmm75 مدیر استارتر عضویت: 1400/11/04 تعداد پست: 292 نگهش دار فک میکنم خیلی مبلغ کلانی هم نباشه دنبال کارای استخدام اینا نرم مربی پیش دبستان میشم؟