2789
عنوان

بینی عمل شده

81 بازدید | 7 پست

دوستان من ۶ باری پیش اومده بدون ایکه چسبمو خیس کنم اونو از روی بینینم بردارم اما اصلا با فشار نبوده و پوست بینیم بلند نشده خیلی اروم بوده مشکلی ایجاد نمیشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید فیبروز نشه یوقت؟

نه عزیزم نگران نباش شاید یکم برای ورم بد باشه چسبو تتد برداشتن

من یه زن عاشقم با کلی رویای دخترونه من بخاطر تو از همه ارزوهای قشنگم گذشتم من به خودم یه جوونی و نوجوونی کردن بدهکارم حالا که میبنم بازم بگردم عقب تورو انتخاب میکنم اما بازم یه عادت های دخترونه دارم هنوزم قوی نشدم وقتایی که دلم میگیره یهو میزنم زیر گریه جایی کم میارم زنگ میزنم به پدرم به تکیه گاهم درد و دل میکنم تو با من چکار کردی که با سن کمم تونستم دوری خانوادمو تحمل کنم؟ من برای اینکه تورو داشته باشم تاوان پس دادم تاوان تنهاییم تاوان درس نخوندنم تاوان سختی کشیدنم هنوزم دارم تاوان داشتنتو پس میدم مرد خوش خنده من

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونم اصن بینیه من تغییری نمیکنه همونی بود که هست ورمم بده من متوجه نمیشم

چند ماه عمل کردی 

من یه زن عاشقم با کلی رویای دخترونه من بخاطر تو از همه ارزوهای قشنگم گذشتم من به خودم یه جوونی و نوجوونی کردن بدهکارم حالا که میبنم بازم بگردم عقب تورو انتخاب میکنم اما بازم یه عادت های دخترونه دارم هنوزم قوی نشدم وقتایی که دلم میگیره یهو میزنم زیر گریه جایی کم میارم زنگ میزنم به پدرم به تکیه گاهم درد و دل میکنم تو با من چکار کردی که با سن کمم تونستم دوری خانوادمو تحمل کنم؟ من برای اینکه تورو داشته باشم تاوان پس دادم تاوان تنهاییم تاوان درس نخوندنم تاوان سختی کشیدنم هنوزم دارم تاوان داشتنتو پس میدم مرد خوش خنده من
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792