2777
2789
عنوان

تازه عروسم 😍

359 بازدید | 9 پست

روی دستم اگزما شده به هر چی دست میزنم میخارع 

دکتر رفتم دارو داده داره خوب میشه ولی از چند تا فامیل شنیدم خوب هم بشه دوباره دستم به چیزی بخوره بر میگرده و گفتن اگزما درمان قطعی ندارع و دوباره برمیگرده واقعا کار کردن با دستکش خیلی سخته 

 

شما تجربه ای داشتید یا اطرافتون 

ممنون میشم راهنماییم کنید 




متاهل و متعهد💍♥️ سارا گلی هستم 🥰

دستکش دست کن کم کم عادت میکنی دیگه بدون دستکش نمیتونی

۱ـ من اینجا حقیقت رو میگم نه چیزی که دوست داری بشنوی ۲-درخواست دوستی به هیچ وجه پذیرفته نمیشود حتی شما دوست عزیز۳ـ لایک کردن همیشه به معنای تایید نیست گاهی لایک میکنم که بگم ریپلایتون رو خوندم ۴ـ وقتی برای کسی که درخواست راهنمایی داره وقت میذارم و کلی براش مینویسم توقع تشکر ندارم ولی حداقل یه لایک کنید بدونم ارزش قایل شدید و خوندید اینا جز آداب معاشرته و نشانه ادب و شخصیت

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم دستم اگزما داشت از عراق پدرم برام پماد اورد زدم خوب شد البته خیلی دستم به چیزای اسید دار بخوره برمیگرده ولی با ظرف شستن چیزی نشده 

حرومزاده🖕 خواجه🖕مادرخراب 🖕درخواست نده🖕

دستکش ظرف شستن؟زیرش یه دستکش نخی بپوش. منم میپوشم چون به دستکش حساسیت دارم

نه ظرف سختمع با دستکش بشورم همه رو میزارم ماشین ظرفشویی 

متاهل و متعهد💍♥️ سارا گلی هستم 🥰

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز