2777
2789
عنوان

بارداری پوچ

435 بازدید | 12 پست

سلام من با توجه به سونو هفته هشت بارداری هستم و دوروز پیش که سونو انجام دادم گفتن ساک هست اما جنینی دیده نمیشه و تشخیص حاملگی پوچ و سقط رو دادن ولی من تو سایتای دیگه خوندم که تا هفته 12 امکان تشکیل جنین و قلبش هست  و تا اون موقع باید صبر کرد چون من لکه بینی هم ندارم کسی تجربه داشته که بعد از هفته 8تا 12 جنینش تشکیل شده باشه ?

همچون ماه الهام بخش باش، حتی زمانی که کامل نیستی🌛

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تا هفته ١٠ هم صبر كردن ولي فقط كيسه زرده و ساك حاملگي تشكيل شده بود

دكتر گفت واسه بارداري اول خيلي شايع هس ك بارداري پوچ داشته باشيم

من از هفته ٥ هر هفته ميرفتم سونو شكمي و سونوي واژينال، ولي متاسفانه چيزي تشكيل نشد

تازه بتا هم رشد داشت ولي جنين تشكيل نميشد

ميدونم خيلي سخته ولي هر چقد سن بارداري بيشتر باشه مناسفانه خيلي سقط سخت تر ميشه

خداجونم ممنونم واسه همه چي❤️❤️❤️

ببخشید خانوما دسترسی به نت نداشتم جواب ندادم  من تاریخ دقیق آخرین پریودمو نمیدونستم ولی دکتر سونو با توجه به اندازه ساک بارداری گفت هشت هفته و من بارداری دوممهو این یه بارداری ناخواسته بود نمیدونم چرا اینجوری شد برای سقط واقعا میترسم 

همچون ماه الهام بخش باش، حتی زمانی که کامل نیستی🌛
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ف ال

nikolv | 16 ثانیه پیش

ناشناس💖

verdigris | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز