2777
2789
عنوان

طلاق تو عقد

392 بازدید | 47 پست

از تجربه های طلاق توی عقد میگین؟

به نظرتون میشه ادم تو عقد تا طلاق بره و برگرده؟

ممکنه مردی پشیمون شه و برگرده به زندگی؟

خیلی سخته تحمل این روزا و ترس از اینده

تاپیک اخرمو بخون😔  منم شوهرم داره مجبورم میکنه ب جدایی

تاپیکاتو خوندم عزیزم 

ایشالله مشکلت حل بشه

درکت میکنم منم روزای اول همش زیز سرم بودم خیلی حال و روز بدی داشتم خیلی اذیتم کرد ولی به مرور زمان یکم بهتر شدم الان بیشتر ترس از اینده دارم 

نگران نباش دلتو بسپار به خدا ایشالله خودش همه چیزو حل میکنه انقدر فشار نیار به خودت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تاپیک اخرمو بخون😔  منم شوهرم داره مجبورم میکنه ب جدایی

منم مثل تو گول مذهبی نما بودنشو خوردم همیشه میگفت طلاق کار ادمای بی ایمانه حالا خودش زندگیمونو به گند کشوند سر لج و لجبازی

من یکبار تو سن ۱۷ سالگی عقد کردم ازدواج سنتی واسطه مدیرم بود ک سر یکماه توافقی جدا شدم چون پسره یه دختره دیگ رو میخواست  سناسنامم سفیده. خیلی اذیتم کردن خیلی بعد ۷ سال پسره طلاق گرفت مجددا خواست بهم برگرده . 

دوباره یکسال ازدواج کردم ازدواجم مدرن خودم انتخاب کردم و از ازدواجم خیلی پشیمونم. فقط میخوام یه تصیحت خواهرانه بعد اینک از این جدا شدی هیچ وقت عجله نکن . برای ازدواج دومت حتما یه ۶ماهی صیغه محرمیت بخونید صیغه برای اشنایی عمیق هیچکی ندونه فقط و فقط پدر و مادرت بدونن تا همو خوب بشناسین رفت و امد کنین. من الان دست و پام بستست نمی تونم جدا بشم . از نظر خودم میشه ازدواج اولم ولی از دیدگاه مردم دوم . 

من یکبار تو سن ۱۷ سالگی عقد کردم ازدواج سنتی واسطه مدیرم بود ک سر یکماه توافقی جدا شدم چون پسره یه د ...

خیلی ممنونم ولی من خیلی میترسم نتونم ازدواج کنم میترسم کسی نخواد منو چون یبار عقد بودم

اهل دوستی و ایناام نیستم دلم میخواد سنتی ازدواج کنم ولی حس میکنم هیشکی طرفم نیاد واقعا برا بار دوم باید خیییییلی دقت کرد خیلی زیاد

خیلی ممنونم ولی من خیلی میترسم نتونم ازدواج کنم میترسم کسی نخواد منو چون یبار عقد بودم اهل دوستی و ...

وای شما هم قبلا یکبار عقد کرده بودی  ازدواج دومت میشه الان؟ این پسره شوهرت چطور ازدواج دومشه یا اول 

اگ ازدواج دومت باشع طلاق بگیری خیلی سخته خواهر منم بخلطر همین موضوع نمی تونم طلاق بگیرم😔😔😔 😔😔

پس گلم از هیچی نترس مطمئن باش ازدواج خوبی می کنی بشرطی ک صیغه جهت اشنایی عمیق . طلاق بگیر  راحت ...

اره بخدا انقدر چشمم ترسیده خدا میدونه

فقط میگم یعنی کسی میاد اصلا سراغم؟🤦‍♀️😔

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز