somaye0_0 مدیر عضویت: 1403/02/18 تعداد پست: 829 عنوان عمل بینی | مشاهده متن کامل بحث + 633 بازدید | 92 پست میخوام بینیمو عمل کنم ولی میخوام طبیعیو نرمال باشه اگه دکتر خوبی میشناسین بهم معرفی کنید 1403/02/31 | 17:31 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
یسسنا عضویت: 1403/02/31 تعداد پست: 254 دوباره همون میشه اصلا خوب نیس اصلاااااا خوب طبیعی زیبا نه قوز دار یا گوشتی بزرگ
somaye0_0 مدیر استارتر عضویت: 1403/02/18 تعداد پست: 829 اگه مشکلش کمه فکنم ژلای کوچیک کننده هم بتونی استفاده کنی بدتر نشه یوقت
yassnazz عضویت: 1403/02/18 تعداد پست: 318 اگه مشکلش کمه فکنم ژلای کوچیک کننده هم بتونی استفاده کنی دایمین
saharr_po عضویت: 1402/12/03 تعداد پست: 931 آره این مهمه که گوشتی یا استخونی شنیدم گوشتیا برمیگرده دوباره
saharr_po عضویت: 1402/12/03 تعداد پست: 931 شنیدم گوشتیا برمیگرده دوباره ولی استخونی خیلی قشنگ میشه عملشون
somaye0_0 مدیر استارتر عضویت: 1403/02/18 تعداد پست: 829 شنیدم گوشتیا برمیگرده دوباره یعنی چندوقت بعد برمیگرده ؟
somaye0_0 مدیر استارتر عضویت: 1403/02/18 تعداد پست: 829 نمیدونم ولی شنیدم هست چه میدونم ولی باید عمل کنم اگه یه دکتر خوب میشناسین معرفی کنید منم برم
یسسنا عضویت: 1403/02/31 تعداد پست: 254 چه میدونم ولی باید عمل کنم اگه یه دکتر خوب میشناسین معرفی کنید منم برم دیگه معلومه تصمیمتو گرفتی