2777
2789
عنوان

دارم دق میکنم😔😭

792 بازدید | 21 پست

تروخدا تروخدا برام دعا کنید عشقم برگرده مثل قبل بشع ب حدی باهام سرد شده انگار اب بخ ریختن روم دارم دیوانه میشم ب شدت حالم بده چرا هرچی خدارو صدا میزنم صدامو نمیشنوه چرا نمیبینه این حالمو چرا انگار خدا منو نمیبینه شاید دعای ما گرفت تروخدا برام دعا کنید ی راهکاری بدید فکرشم نمیکردم اینطوری بشم انگار کل غما سرازیر شده ب قلبم ای کاش خدا کاری میکرد ای کاش معحزه ای میشد دیگ دارم ذوقمو ب زندگی از دست میدم تو شرایط بدی هستم خدایا کجایی😔

عشقت برگرده؟نه عزیزم من دعامیکنم خدا به دلت ارامش بده 

کسی که رفته راه رفتنو خوب بلده دوباره و دوباره هم میره و داغونت میکنه 

محکم باش به اینکه اگه دوست داشت میموند فک کن 

تو لایق اینی که یکی برات بمیره یکی عاشقانه بپرستت یکی برات گل بگیره و همیشع و همیشه کنارت باشه پشتت باشه 

این ادمو میخوای چیکار؟بخودت بیا

میان تمام ازدست رفته هایم هنوز خودی دارم که سرسختانه پای من ایستاده.💫 تاپیکا ازیه تاریخی به قبل مربوط به دوست متاهلمه که یه مدت تعلیق بود🙃

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم 

منم تا چهار روز قبل مثل تو بودم شایدم بدتر از تو درحدی ک مریض شدم نا امید شدم 

حتی میتونم برات قضیه رو کامل تعریف کنم چقدر سختی کشیدم کلی خدا رو صدا زدم گفتم.... 

ولی تا دوروز پیشی اتفاقاتی افتاد ک حتی فکرشم نمیکردم 

مطمئن باش ک خدا بهترین هارو واست میخواد

هرموقع کارشون لنگه میگن دلمون تنگه... 😄😏
عشقت برگرده؟نه عزیزم من دعامیکنم خدا به دلت ارامش بده  کسی که رفته راه رفتنو خوب بلده دوباره و ...

اینطوری نبود خیلی سرد شده من بدون اون میمیرم خاهش میکنم دعام کن بیاد پیشم😔

اینطوری نبود خیلی سرد شده من بدون اون میمیرم خاهش میکنم دعام کن بیاد پیشم😔

🥹🥹🥹

میان تمام ازدست رفته هایم هنوز خودی دارم که سرسختانه پای من ایستاده.💫 تاپیکا ازیه تاریخی به قبل مربوط به دوست متاهلمه که یه مدت تعلیق بود🙃

دقیقا شما راست میگی متاسفانه اونیم که میپرستت هم امکانش هست بهت پشت کنه

ولی حداقل بعدش دلت نمیسوزه که ساده بودی هممم؟

من ترجیح میدم اگه یروز قرارباشه بشینم گریه کنم 

بگم انقد خوب بود که نتونستم عاشقش نشم ولی الکی بود

تااینکه بگم بدی هاشو سردی هاشو مرد نبودنشو بی علاقگیشو دیدم و موندم و داغون شدم 

میان تمام ازدست رفته هایم هنوز خودی دارم که سرسختانه پای من ایستاده.💫 تاپیکا ازیه تاریخی به قبل مربوط به دوست متاهلمه که یه مدت تعلیق بود🙃

چ اتفاقی؟؟ چیکار کردی؟؟ انگار خدا منو فراموش کرده ..

خدا هیچ کسی رو فراموش نمیکنه قشنگمبهترین هارو واسمون میخواد ما فقط به یه نیمه لیوان نگاه میکنیم کل لیوان رو نمیبینیم 

میترسم اینجا کامل بگم شناسایی بشم ولی من از تو خیلی بدتر بودم درحدی ک مریض شدم😄

هرموقع کارشون لنگه میگن دلمون تنگه... 😄😏
ولی حداقل بعدش دلت نمیسوزه که ساده بودی هممم؟ من ترجیح میدم اگه یروز قرارباشه بشینم گریه کنم  ...

شما الان عقلت حاکمه دلته...ولی این بانو احساسش درگیره..حرفای منطقی رو نمیتونه بپذیره...

امیدوارم حداقل بعدا بتونه بهش فک کنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز