2777
2789
عنوان

کسی میدونه چرا؟؟💔🥲

139 بازدید | 15 پست

نسبت ب کسایی ک دوسشون دارم خیلییی حسودم


مثلا اگه بخان ازدواج کنن یا کسی ازشون تعریف میکنه خیلی حسودی میکنم بخدا دست خودم نیس. خودمم از این کارم خوشم نمیاد. واقعا حسادت خیلی عذاب اوره خیلی.


مشاوره هم‌ نمیتونم برم‌ چون نمیخام کسی بفهمه.


بعدشم من الان دبیرستانیم یعنی ممکنه بخاطر سن و جوونیم باشه؟


شماهم اینطورید؟🥲🖤

کاربری دست دوتا خواهره🌸

منم نسبت به داییم این حسو دارم ۱۷ سالمه

اقایون درخواست ندین لطفا،اگه با نظرم مخالفی ریپ نزن حوصله ی بحث ندارم و اینکه وقتی جواب نمیدم یعنی نظرت برام مهم نیس فکر نکنی حق باتوعه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا واقعا درسته یه حسادته ولی دل ادم میشکنه

من داییمو بیشتر از خانوادم دوس دارم خودم بخاطر این موضوع خیلی اذیت میشم

اقایون درخواست ندین لطفا،اگه با نظرم مخالفی ریپ نزن حوصله ی بحث ندارم و اینکه وقتی جواب نمیدم یعنی نظرت برام مهم نیس فکر نکنی حق باتوعه
عکس پروف شما بود؟

رو من ریپ زدی گل

اقایون درخواست ندین لطفا،اگه با نظرم مخالفی ریپ نزن حوصله ی بحث ندارم و اینکه وقتی جواب نمیدم یعنی نظرت برام مهم نیس فکر نکنی حق باتوعه
شایدم عکس پروفت با اونی که میگم یکیه ببخشید☺

همون ک عکسمو میگفتن گذاشته اون ماجرا؟

اقایون درخواست ندین لطفا،اگه با نظرم مخالفی ریپ نزن حوصله ی بحث ندارم و اینکه وقتی جواب نمیدم یعنی نظرت برام مهم نیس فکر نکنی حق باتوعه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز