zmstani مدیر استارتر عضویت: 1401/04/17 تعداد پست: 4835 عنوان دارین؟ 66 بازدید | 9 پست به اون دنیا اعتقاد دارین؟نماز میخونین؟ 1403/02/29 | 19:53 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
هعی_روزگار عضویت: 1398/07/03 تعداد پست: 712 به اون دنیا اعتقاد دارم اما نه اون مدلی که میگننماز نمیخونم
kasomi عضویت: 1402/12/24 تعداد پست: 7136 آره صد درصد... ولی خب از نظرم نظریه های دیگه ام منطقیهفعلا نه ولی اکثر روزا میخونم [کسیکهبرایدیگرانخواستارروشناییست، روشناییبدوارزانخواهدشد🌿🤎]. زرتشتیسایتتونم🗿🤍
helma123456789 عضویت: 1402/09/14 تعداد پست: 5637 یه سوالی پرسیدی که اگه جواب بدم جام تو انفرادیه ❌️❌️یادمه آخرین نفری که منو لایک کرد خدا کاری کرد که ۱۴ تا پسر سیبیل کلفت به دنیا بیاره❌️❌️نگی نگفتی دکمه لایک من جادو شده👽👻
schizo عضویت: 1402/06/15 تعداد پست: 323 به اون دنیا اعتقاد دارم اما نه اون مدلی که میگن نماز نمیخونم تاحالا که اعتقاد داشتیمتا ببینیم چی میشه
zmstani مدیر استارتر عضویت: 1401/04/17 تعداد پست: 4835 هردو خیر چرا ؟دلیل منطقی داری ک وجود نداره؟اگه دوس داشتی جواب بده