پس چون قبلا شنیدی ایترس دوباره شنیدن داری به نظرمن اگه بتونی به خاله ات بگی که بامادرت صحبت کنه خیلی خوب میشه
ویا اگر نمیخواهی کس دیگهای بفهمه بهتره که به مادرت بگی
چون من خودم مادرهستم بچههام بزرگن برعکس شما من همیشه استرس دارم که نکنه بچههام چیزی بفهممن البته من وشوهرم هم جدا میخوابیم