2789
گفتم یه صداهایی شنیدم نمیتونم راحت بگم اصلا روم نمیشه

اره واقعا بنظرم روی روان بچه ها اثر میذاره چقد اینجور پدر ومادرابی نزاکتن  ببخشید کلمه درست تری توی ذهنم نیومد چرا باید اینجور چیزی رو بچه هاشون متوجه شه واقعا زشته ویچیز ناپسنده خدا همه رو سر به راه کنه والله ،استارتر یجورایی درکت میکنم 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

موزیک ملایم بزار یا قران با صدای کم هندزفری هم گوشت بذار بخواب بزار ذهنت اروم شه، بعد یه مدت برات عا ...

نمیتونم والا 

شده گاهی تز استرس تا خود صبح خوابم نمیبره 

خوابم میاد نمیتونم بخوابم

نمیتونم والا  شده گاهی تز استرس تا خود صبح خوابم نمیبره  خوابم میاد نمیتونم بخوابم

از ترس خوابت نمیبره یا کنجکاوی؟؟؟ آخه ترس نداره

حال یک دل را اگر کردی خراب، آماده باش          اشک چشم دلشکسته، خانه ویران می کند
من خجالتم گرفت از این که اومد تو تاپیکم  فکر نمیکردم انقدر مرد زیاد باشه تو سایت

تازه کجاشو دیدی بیشتریهاشون فقط میخونن و هیچ نمیگن

حال یک دل را اگر کردی خراب، آماده باش          اشک چشم دلشکسته، خانه ویران می کند
گفتم یه صداهایی شنیدم نمیتونم راحت بگم اصلا روم نمیشه

واقعا سخته.  خودمم تجربه کروم تمام مدت گوشم میگرفتم من

خدایا شکرت بابت همه نعمت هایی دادی . بنظرم هیچ کدوم از نعمت های خدا کوچیک نیستن فقط کافیه به نبودن همون نعمتی که فکر میکنیم کوچیکه بیشتر فکر کنیم
نمیتونم والا  شده گاهی تز استرس تا خود صبح خوابم نمیبره  خوابم میاد نمیتونم بخوابم

طبیعیه حالت، تقصیر تو هم نیست، فقط قبل خواب خودتو حسابی سرگرم کن، سعی کن زود بیدار شی، عصر اصلا نخوابی و حتما ورزش کن شب خسته شی زود بخوابی

نه چه کنجکاوی  استرس دارم فقط

ببین عزیزم سعی کن بری توی اتاق و درو ببندی یا با فاصله زیاد بخوابی.... به هر حال باید پدرو مادرت خودشون رعایت کنن که نمیکنن

حال یک دل را اگر کردی خراب، آماده باش          اشک چشم دلشکسته، خانه ویران می کند
واقعا سخته.  خودمم تجربه کروم تمام مدت گوشم میگرفتم من

ببینید من درسته سن زیادی ندارم اما درکشون میکنم این یچیز طبیعی بین زن و مرده 

اما مشکل از منه که اظطراب دارم به حدی که احساس فلج بودن میگیرم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792