نگین۱۰۳ مدیر عضویت: 1400/06/19 تعداد پست: 537 عنوان یه لحظه | مشاهده متن کامل بحث + 621 بازدید | 69 پست شده از صدای زناشویی اولیاتون از ترس خوابتون نبره 1403/02/29 | 01:13 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ارزو۱۳۶۸ عضویت: 1402/10/30 تعداد پست: 1720 چه جوری صداش میاد خونه شما اخه صدای اه اوه زناشویی دیگ...فک کردی ابی میخونه ؟😅
queenofmusic عضویت: 1402/05/08 تعداد پست: 1209 دعوا نه من از صداها بدممیاد هر شب از ترس اینکه بشنوم خوابم نمیبره وا؟خب چرا بشنوی چی میشه؟من تا پارسال میترسیدم دعواشون بشه چون یکن مشکل داشتن ولی الان خیلیییییی خوشحالم دیگه اصلا دعوا نمیکنن.
لیموترشش عضویت: 1398/04/12 تعداد پست: 4714 یبار گفتم واقعا؟ چجوری گفتی؟ خدایا شکرت بابت همه نعمت هایی دادی . بنظرم هیچ کدوم از نعمت های خدا کوچیک نیستن فقط کافیه به نبودن همون نعمتی که فکر میکنیم کوچیکه بیشتر فکر کنیم
باهاتم عضویت: 1399/02/03 تعداد پست: 2343 صدای اه اوه زناشویی دیگ...فک کردی ابی میخونه ؟😅 نه میگم مگه چه خونه ای هستید که صدا میاد آخه دیوار هست فرض کن در باز شود...برسد منجی عالم
نگین۱۰۳ مدیر استارتر عضویت: 1400/06/19 تعداد پست: 537 وا؟ خب چرا بشنوی چی میشه؟ من تا پارسال میترسیدم دعواشون بشه چون یکن مشکل داشتن ولی الان خیلیییییی ... میکم دست خودم نیست خودمم میدونم یچیز طبیعیه ولی خب کدوم بچه ای دوس داره صدای رابطه پدر مادرش رو بشنوه آخه
ارزو۱۳۶۸ عضویت: 1402/10/30 تعداد پست: 1720 نه میگم مگه چه خونه ای هستید که صدا میاد آخه دیوار هست هر طبقه دو واحدی خوابها پشت به پشت همن
نگین۱۰۳ مدیر استارتر عضویت: 1400/06/19 تعداد پست: 537 واقعا؟ چجوری گفتی؟ گفتم یه صداهایی شنیدم نمیتونم راحت بگم اصلا روم نمیشه
نگین۱۰۳ مدیر استارتر عضویت: 1400/06/19 تعداد پست: 537 کاری میتونی بکنی؟ خجالت نمیکشی تو سایت زنونه ای؟
نگین۱۰۳ مدیر استارتر عضویت: 1400/06/19 تعداد پست: 537 شما خودتون چند سالتونه؟ بعد چرا متوجه نمیشن شما میفهمید یا مهم نیست واسشون ، نمیدونم ولی حست رو درک ... شما حرف نزن ، آقا هستی برا من داری حرف میزنی
khanomsaeed عضویت: 1401/11/11 تعداد پست: 237 ۱۷ موزیک ملایم بزار یا قران با صدای کم هندزفری هم گوشت بذار بخواب بزار ذهنت اروم شه، بعد یه مدت برات عادی میشه
اشکان_زمانی عضویت: 1403/01/07 تعداد پست: 1354 خجالت نمیکشی تو سایت زنونه ای؟ کامنت رو پاک کردم ، ببخشید خارج شدم از تاپیک شما