۰سرگردان۰ مدیر استارتر عضویت: 1403/01/08 تعداد پست: 874 عنوان مشورت؟ 23 بازدید | 4 پست شغل آزاد بهتره یا کارمندی؟ چرا؟ 1403/02/28 | 14:28 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
kasomi عضویت: 1402/12/24 تعداد پست: 7136 هردو از یه لحاظ بهترنولی ازاد قطعا درآمدش از کارمندی بیشتره [کسیکهبرایدیگرانخواستارروشناییست، روشناییبدوارزانخواهدشد🌿🤎]. زرتشتیسایتتونم🗿🤍
۰سرگردان۰ مدیر استارتر عضویت: 1403/01/08 تعداد پست: 874 هردو از یه لحاظ بهترن ولی ازاد قطعا درآمدش از کارمندی بیشتره خب آزاد چی خوبه؟ ریسک نیس
۰سرگردان۰ مدیر استارتر عضویت: 1403/01/08 تعداد پست: 874 هردو از یه لحاظ بهترن ولی ازاد قطعا درآمدش از کارمندی بیشتره از چه لحاظ؟
kasomi عضویت: 1402/12/24 تعداد پست: 7136 خب آزاد چی خوبه؟ ریسک نیس خب ریسک که قطعا هست... ولی خب خیلی درآمدش از کارمندی بالاتره... ولی خب سطح اجتماعی شغل کارمندی از دید مردم بهتره یکم [کسیکهبرایدیگرانخواستارروشناییست، روشناییبدوارزانخواهدشد🌿🤎]. زرتشتیسایتتونم🗿🤍