2777
2789
عنوان

شکستگی

68 بازدید | 3 پست

سلام مچ دست شکسته عمل کردن پین گذاشتن ۵۰ روز فککنم ،بعد مچ اصلا نمیشه تکون داد مث یه عصا خشک شده دست فیزیوتراپی هم فقط به دستگاه وصل میکنه هیچ ک هیچ تغیری نکرده یکم باد هم داره از مچ ب پایین ،کسی تجربه داره؟

شکستگی روند درمانش طول میکشه اون ورم هم طبیعیه به درد دست توجه نکن و آروم آروم با اون دستت کارهاتو انجام بده من ۵ ماه طول کشید تا درد پام کم بشه و الانم بعد ۲ سال هنوزم ترس دارم که پامو کلمل و مثله قبل بزارم زمین دست باز راحت تره 

بخند غم تو دنیارو عوض نمیکنه🥰
شکستگی روند درمانش طول میکشه اون ورم هم طبیعیه به درد دست توجه نکن و آروم آروم با اون دستت کارهاتو ا ...

دست مامانمه مثلا باهاش ظرف میشوره ولی نمیتونه تکونش بده مث یه چوب خشک دست رو روی ظرف میکشه 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام دوست منم مشکلش تاحدودی شبیه به تو بود ولی  چند ماه بعد از درمانش توسط دکتر احمد همت یار به راحتی میتونه دستشو تکون بده و کاراشو خودش انجام بده. اگه همچنان مشکلت برطرف نشده شمارشو بفرسم برات 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز