بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
تویی که داری امضامو میخونی امیدوارم حال دلت همیشه عالی باشه 🌷 چیزایی که میگم نظر شخصیمه؛ اگه باهام مخالفی راحت باش من دوست دارم نظرات مختلف رو بشنوم 👂هیچ عقیدهای مقدس نیست و هر آدمی حق داره اون عقیده رو نقد کنه؛ این رو آویزه گوش دیکتاتور درونتون کنید که مخالف رو دیو دو سر نبینید.
اره ی خانمی هم بود تو فانیلای ما خیلی هوای بچه های شوهرشو داشت ...ینی انگار ن انگار زن باباس ..فکر میکنی مادرشونه ..دخترا و مسره ازدوج کردن رفتن ولی ب این خانم میگن مامان ..رفت آمد دارن ..خانمه خدایی از جونش مایه گذاشته
مثل یه مادر وقتی زایمان کردم با شوهرم و پدرم اومدن بیمارستان ترخیصم کرد آنقدر غصه میخوردم وقتی می ...
خوشبخالت والا ما مادر واقعی هم داریم دوتا بچه زاییدم یه روزم نیومد پیشم ب ذات ادماس این کارا خدا خیرش بده
🌹وقتی خدا خواست یوسف را از زندان نجــات دهــد صاعـقهای نفرستـاد تـا درِ زندان را از جای بکند، بلکه در آرامش شـب درحالیکه پادشاه در خـواب بود رؤیایی بسوی او روانه کرد. 🍀پس بـه خدایت اطمینان داشته باش. 🌹فَسَتَذْكُرُونَ مَا أَقُولُ لَكُمْ وَأُفَوِّضُ أ️مری الی الله ان الله بصیر بالعباد