2777
2789
عنوان

زن بابام

1340 بازدید | 44 پست

همه زن باباها هم بدنیستن.... کسی که ذات خوب و

خوش قلب باشه 

به بچه ی شوهرشم مثل بچه خودش نگاه می‌کنه...

درسته هیچکس جای مادرخودم نمیشه

اما کاری که اون درحقم کرد هیچوقت یادم نمیره

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من زن بابامو از مامان خودم بیشتر دوست دارم

تویی که داری امضامو میخونی امیدوارم حال دلت همیشه عالی باشه 🌷 چیزایی که میگم نظر شخصیمه؛ اگه باهام مخالفی راحت باش من دوست دارم نظرات مختلف رو بشنوم 👂 هیچ عقیده‌ای مقدس نیست و هر آدمی حق داره اون عقیده رو نقد کنه؛ این رو آویزه گوش دیکتاتور درونتون کنید که مخالف رو دیو دو سر نبینید.

اره ی خانمی هم بود تو فانیلای ما خیلی هوای بچه های شوهرشو داشت ...ینی انگار ن انگار زن باباس ..فکر میکنی مادرشونه ..دخترا و مسره ازدوج کردن رفتن ولی ب این خانم میگن مامان ..رفت آمد دارن ..خانمه خدایی از جونش مایه گذاشته

اگه خدا بود ما این همه درد نمیکشیدیم 🫠

دختر عموی من دختر شوهرش رو ابتدایی میخوند تروخشک کرد بزرگ شد ازدواج کرد بعد دختر عمو از شوهرش بخاطر اعتیادش طلاق گرفت

دختر عموم محبت میکرد ما از نزدیک میدیدم چقدر براش مادری میکنه 

ولی بعد جدایی پدرش از دختر عموم یادش افتاده استوری بزاره بعد دختر عموم رو بگه اونم به نا حق 


چکار کرده

مثل یه مادر وقتی زایمان کردم

با شوهرم و پدرم اومدن بیمارستان ترخیصم کرد

آنقدر غصه میخوردم وقتی می‌دیدم

همه مادراشون اومدن دیدن بچه ها

من تنهام

وقتی اومد پیشم چقدر ذوق کردم

بعدشم مثل یه مادر ۱هفته ازم مراقبت کرد

تو خونه پدرم

من فقط خوردم و خوابیدم

این خانم مادرخوندست نه زن بابا 

این دوتا خیلی فرق دارن 

یکی اومده درحد توانش مادری هم بکنه 

یکی اومده فقط زن اون بابا باشه

خوب دوستان این هم روزگاری بود که ما گذراندیم............

مثل یه مادر وقتی زایمان کردم با شوهرم و پدرم اومدن بیمارستان ترخیصم کرد آنقدر غصه میخوردم وقتی می‌ ...

خوشبخالت والا ما مادر واقعی هم داریم دوتا بچه زاییدم یه روزم نیومد پیشم ب ذات ادماس این کارا خدا خیرش بده

🌹وقتی خدا خواست یوسف را از زندان نجــات دهــد صاعـقه‌ای نفرستـاد تـا درِ زندان را از جای بکند،  بلکه در آرامش شـب درحالیکه پادشاه در خـواب بود رؤیایی بسوی او روانه کرد.  🍀پس بـه خدایت اطمینان داشته باش.  🌹فَسَتَذْكُرُونَ مَا أَقُولُ لَكُمْ وَأُفَوِّضُ أ️مری الی الله ان الله بصیر بالعباد

خدا خیرش بده،زنعموی منم زن بابای دختر عمو پسرعمومه...

یه جوری باهمدیگه هستن ،حس نمیکنی مادر و فرزند نیستن.

البته زن عموم ۲۵ ساله زن باباشونه از بچگی بزرگشون کرده

مجبور نیستیم برای هرچیزی به هرکسی توضیح بدیم🤗
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز