2777
2789
عنوان

دعانویس

106 بازدید | 11 پست

خواهش میکنم ازتون اگ واقعااااا میشناسین کسی رو ک موکل داشته باشه و کارش عالی باشه معرفی کنین چند ساله درگیرم خسته شدم دیگه خواهش میکنم اگه میشناسین بگین😩😭

این اکانت به کسی دیگه واگذار شده❤️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


امامرضا رو داری به یه مشت اجنه شیطانی چسبیدی؟ 

اجنه هیچ ولی هر وقت از امام رضا خواستم برعکسش شد 

به ویژا پسرشون امام جواد 

  دلم تیر می‌کشه اون روزا یادم میاد التماس شون میکردم یه نگاه فقط یه نگاه. 

چند روز پیش پرچم امام رضا اودم شهرمون. نمیدونم چی شد خادمه مستقیم اورد پیش من تا زیارت کنم اولین نفر 

ولی من من قهرم از ته قلبم باهاش قهرم. 

خدایاهر گاه دلم رفت تا محبت کسی را بگیرد تو او را خراب کردی ..خدایا به هر که وهرچه دل بستم تو دلم را شکستی..عشق هر کسی را در دل گرفتم تو قرار از من گرفتی.. 🖤 

اجنه هیچ ولی هر وقت از امام رضا خواستم برعکسش شد  به ویژا پسرشون امام جواد    دلم ت ...

همچینین چند ساله تمام التماسشون کردم هیچ ب هیچ دیگ رو برگزدوندم

این اکانت به کسی دیگه واگذار شده❤️
اجنه هیچ ولی هر وقت از امام رضا خواستم برعکسش شد  به ویژا پسرشون امام جواد    دلم ت ...

منم خیلی ساله حاجتم برآورده نشده، و گرفتارم خیلی زیاد نگم برات، ولی هیچ وقت از در خونه خدا و اهل بیت جدا نمیشم، میترسم از این که خدا ولم کنه کلا و کارمو به همون اجنه واگذار کنه، همه چی رو میسپرم به خدا و راضی‌ام به تصمیمش

❌️ لطفاً لایک نکنید ❌️
همچینین چند ساله تمام التماسشون کردم هیچ ب هیچ دیگ رو برگزدوندم

اینا برای از ما بهترونن عزیزم. ما که معملولی هستیم. امید وارم مشکلت حل بشه من از دعا نویس چیزی نمیدونم ورگنه کمکت میکردم 

خدایاهر گاه دلم رفت تا محبت کسی را بگیرد تو او را خراب کردی ..خدایا به هر که وهرچه دل بستم تو دلم را شکستی..عشق هر کسی را در دل گرفتم تو قرار از من گرفتی.. 🖤 

اینا برای از ما بهترونن عزیزم. ما که معملولی هستیم. امید وارم مشکلت حل بشه من از دعا نویس چیزی نمیدو ...

دیگ هر کی بدتر زندگیش بهتره

مرسی عزیز دلم❤️

این اکانت به کسی دیگه واگذار شده❤️
منم خیلی ساله حاجتم برآورده نشده، و گرفتارم خیلی زیاد نگم برات، ولی هیچ وقت از در خونه خدا و اهل بیت ...

♥️

خدایاهر گاه دلم رفت تا محبت کسی را بگیرد تو او را خراب کردی ..خدایا به هر که وهرچه دل بستم تو دلم را شکستی..عشق هر کسی را در دل گرفتم تو قرار از من گرفتی.. 🖤 

دیگ هر کی بدتر زندگیش بهتره مرسی عزیز دلم❤️

♥️🫂

خدایاهر گاه دلم رفت تا محبت کسی را بگیرد تو او را خراب کردی ..خدایا به هر که وهرچه دل بستم تو دلم را شکستی..عشق هر کسی را در دل گرفتم تو قرار از من گرفتی.. 🖤 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز