2777
2789
عنوان

سیل مشهد

| مشاهده متن کامل بحث + 4697 بازدید | 183 پست
سیدی خیلی سیل اومده وگرنه سمت ما فقط بارون شدید بود سیل نبود

دقیقا سمت مام 

حوصله ی ثابت کردن خودم به بقیه رو ندارم هرچی در موردم شنیدی دوتا دیگم بزار روش 😉😉😉😉

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فیلما سیدی رو‌ دیدم هنگ کردم فقط وحشتنااااک بود اصلا

من تو اخبار دیدم اگه همون سیدی بوده باشه خیلی وحشتناک بود فکر نمیکردم اینجوری ب این خرابی باشه

حوصله ی ثابت کردن خودم به بقیه رو ندارم هرچی در موردم شنیدی دوتا دیگم بزار روش 😉😉😉😉
یا حسین😨😨😨😨

آره دو نفرم مردن 

بابام از طرقبه میومد میگفت یک ماشین تو گل و لای گیر کرده داشتن درش می آوردن 

مثل اینکه یه زن و شوهرم توش بودن ولی گم شدن خبری ازشون نیست

میدونی اشتباه شما چیه؟اینکه فکر میکنید ایران از اسلام جداست....عزیز دلم! ما وقتی به دنیا اومدیم ...تو ایران ...تو این خاک به دنیا اومدیم ....تو گوشمون خوندن الله کبر❤️اشهد ان لااله اله الله❤️ اشهد ان محمدالرسول الله(ص)❤️ اشهد ان علی ولی الله(ع)❤️و بعد اسممونو از اهل بیت(ع) و آیات قران کریم انتخاب کردن ❤️وطن شد خاک پاک دلیران، ایران❤️مذهب شد والا پیامدار محمد(ص) ❤️چیزی که با خون ...جون و روح ما ادغام شد هرگز از ایران جدا نمیشه... ما با همون خون ایرانی که در رگ هامون هست هزاران ساله ماه محرم عزا میگیریم🖤محرم حسینی(ع) که اگر نبود این دانشگاه عظیم انسان پروری ، الان نمیدونستیم آزادی چیه و بلد نبودیم از مرز و بوم کشورمون دفاع کنیم....پس سعی بیخود نکن...این مردم ... با همه مشکلات...گرونی، دزدی ، جنگ و... نه دینشونو میفروشن ...نه کشورشونو ....توجه!!️اگر مخالف عقیده بنده هستید لطفا ریپ نزنید و بحث نکنید!چرا؟ من ضمن احترام به عقیده و نظر شما فقط عقاید خودمو بیان کردم در امضا و کاربری که برای خودم هست نه شما🌷

آره دو نفرم مردن  بابام از طرقبه میومد میگفت یک ماشین تو گل و لای گیر کرده داشتن درش می آوردن& ...

ای خدا چ وحشتناک😞😞😞

حوصله ی ثابت کردن خودم به بقیه رو ندارم هرچی در موردم شنیدی دوتا دیگم بزار روش 😉😉😉😉

ساعت نزدیک ۳بعد ظهر تاریک شده بود 

بلوار نماز آب برده و زیر پل انقلاب 

پارک ملت 

     عشق_بی_نشان ♥لبیک یا صاحب الزمان🤚»تمام وجودم سرشار از یقین به خـــــــــــدا وظهـــــــور شماست.«اللّهم عجـــــــــــل لولیک الفرج» 

ساعت نزدیک ۳بعد ظهر تاریک شده بود  بلوار نماز آب برده و زیر پل انقلاب  پارک ملت

اره هوا خیلی خراب شد

حوصله ی ثابت کردن خودم به بقیه رو ندارم هرچی در موردم شنیدی دوتا دیگم بزار روش 😉😉😉😉
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز