2777
2789
عنوان

سقطش کرد😭😭

431 بازدید | 34 پست

یکی از فامیلامون 11 هفته باردار بود خودت 37 سالشه
دیروز رفت سونو ان تی داد ان تی جنین 3/2 بود
ترسیده بود مشکل داشته باشه امروز ماما اومد خونشون غیرقانونی سقطش کرد😭😭

تیکر هدفههههه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یا خدا مکه هنوزم ماما خونگی هست

چه جوری سقط کرد؟

خب جنین مشکل داشته باشه خود دکتر نامه سقط میده چرا اینکارو کرد پس با خودش

❤خـدای‌قشنگم گشایشی ایجاد کن برای دلهایی که با بغض صدایت میکنند🌱

وقتی مشکل داشته باشه آزمایش مجدد میگیرن میفرستن تهران سالم نبود خودشون سفط میکنن نیاز ب سقط غیر قانونی نیس

میگن دعای نی نی سایتی های عزیز خیلی گیراس میشه دعا کنین حقی ک واسه ماس بهمون برگرده

یا خدا مکه هنوزم ماما خونگی هست چه جوری سقط کرد؟ خی جنین مشکل داشته باشه خود دکتر نامه سقط میده چر ...

آره هست کلی هم پول گرفته
قرص زیرزبونی خورده  بعد کیسه آبشو پاره کرده
فقط ان تی مشکل داشت باید سلفری میداد که نداد

تیکر هدفههههه
وقتی مشکل داشته باشه آزمایش مجدد میگیرن میفرستن تهران سالم نبود خودشون سفط میکنن نیاز ب سقط غیر قانو ...

خب اون آزمایشارو انجام نداده دیگه سر خود سقطش کرد

تیکر هدفههههه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز