402naznazi مدیر استارتر عضویت: 1403/01/03 تعداد پست: 2053 عنوان ازدواج سن کم 295 بازدید | 26 پست موافق ازدواج در چه سنی هستین یا خودتون در چه سنی ازدواج کردینمن معتقدم ازدواج زمانی مناسبه که آدم به بلوغ فکری رسیده باشه حالا یکی تو ۱۶ سالگی به این بلوغ فکری و عاطفی میرسه یکی تو ۳۰ سالگی که جهان رنج بزرگیست نگارا تو بخند 1403/02/26 | 10:26 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
saha_rm1385 عضویت: 1401/10/02 تعداد پست: 2140 حرفت درسته من با یکی ک ۳۰ سالش بود ازدواج کردماندازه منم ک ۱۶ سالم بود نمیفهمید والانم تا ۲۵ سالم نشد اصلا ب ازدواج قکر نمیکنم
night2190 عضویت: 1401/02/14 تعداد پست: 7711 من تو سن ۱۰ سالگی قبل از بلوغ جنسی به بلوغ عقلی رسیدم کاملا هم راضیم🤣😂 🧃ریپ نزن
ssشایلیs عضویت: 1403/01/22 تعداد پست: 78 25 دوسدارم ازدواج کنم ولی شاید دوسال دیگه نشون بشم برم قاطی مرغا
talighiiiii عضویت: 1401/09/04 تعداد پست: 4908 من ۲۱ سالگی همسرم خوبه و خداروشکر اما خودم فک میکنم ۲۵ بهتره چون بهتر میدونی با خانواده شوهرت رفتار کنی
هستی_تنها1 عضویت: 1388/08/11 تعداد پست: 102638 هیچ کس ۱۶سالکی به بلوغ فکری نمیرسه و اتفاقا آدمی که به بلوغ فکری رسیده سن کم دنبال ازدواج نمیره
ماهان_بانوو عضویت: 1403/02/06 تعداد پست: 3857 به نظر من که زیر ۲۰ آدم به بلوغ فکری نمیرسه.هرکی هم میگه میرسه خودشو گول میزنه
حقوق___خوان عضویت: 1402/05/08 تعداد پست: 2481 من ۱۸ ازدواج کردمو معتقدم ازدواج زیر ۲۵ سال به هزاران دلیل اشتباهه و مهم ترین دلیلش تعغییر کردن ارزشمندی هات برای یک رابطه و زندگی آقایون پیام واسه دوستی ندین حوصله ندارم 🚫
سحر20572 عضویت: 1393/02/02 تعداد پست: 7061 وقتی به بلوغ فکری می رسی می فهمی که حقیقتا تو 16 سالگی به بلوغ فکری نخواهی رسید خدایا بخاطر داشتن دوتا وروجک شیرین ازت ممنونم
402naznazi مدیر استارتر عضویت: 1403/01/03 تعداد پست: 2053 ۱۶ واقعا بچس من گفتم یکی ممکنه تو اون ین به بلوغ فکری برسه یکی دیگه نه دیرتر اشتباه گرفتی که جهان رنج بزرگیست نگارا تو بخند
چاوجوانگمممم عضویت: 1403/01/02 تعداد پست: 6760 ازدواج مناسب سن یه دختر ۳۰ پسر ۳۵و بازم زندگی هر کس به خودش مربوطه الان خواهر من دهه ۸۰ هست دو تا بچه داره از نظر مردم اون عقل کل تر از بنده تشریف داره عرب ملک غزه کجا من کجا! فلسطین کجا! عشق به میهن کجا .هزاران چو لبنان و آن و این .فدای یک خشت ایران زمین .اگر طرفدار حق نیستی .برای ناحق هم کف نزن .
talighiiiii عضویت: 1401/09/04 تعداد پست: 4908 من خودم زمانی که ازدواج کردم دانشجو بودم و مدرکمو گرفتم اما حتماااااا خواهشا دختراتونو بزارید برن دانشگاه بعد ازدواج کنن
شوگر_مامی_نی_نی_یار عضویت: 1402/10/09 تعداد پست: 3082 17/5ازدواج کردم Catch me if you can, Mr Holmes👨❤️💋👨🙂↔️