2777
2789
عنوان

می ترسممممم

236 بازدید | 35 پست

بچه ها یک عنکبوت گنده دو روز بود رو سقف بود از جاش تکون نمی خورد مادرم گفت مرده نترس، الان بیدار شدم نیستتتت نیسستتتت، پس کجااااست، می ترسم، گشنمه، می ترسم از اتاقم برم بیرون همه ش توهم میزنم عنکبوت تو اتاقمه رو تختمه، 😭😭😭من از عنکبوت می ترسممممم

هیچ کس اونقدر بی گناه نیست                               که بتونه زندگی دیگران رو قضاوت کنه                    پس سکوت لطفا…🖤اگه این رو میبینی میشه برای قبولیم تو کنکور دعا کنی🩷خدا صد برابر دعات رو بهت برگردونه❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دمپایی ودستکش بپوش ترست ازحشره کم میشه

مرتیکه حرامزاده نجس چرادرخواست میفرستی حیوون؟!🤬🤬🤬🤬سایت زنونه است ننه خراب🤬🤬🤬🤬.....من فقط جواب استاتررومیدم به توچه؟!فضول...........فحش بدی همه رونثاروالدینت میکنم،۱۴۰۳/۰۶/۲۳تجربه جدیدازنی نی سایت:اینجاآدم مریض وبیشرف زیاده دیدی روی اعصابته بهش بگوگوه زیادی نخوروجوابش رونده.راحت😁😂🤣🤣
نترس اومده نی نی سایت 

🤣🤣🤣خیلی می ترسم، اولین بار این ساعت بلند شدم درس بخونم حالا از ترس هیچی نمی فهمم تازه گشنمه 🤣

هیچ کس اونقدر بی گناه نیست                               که بتونه زندگی دیگران رو قضاوت کنه                    پس سکوت لطفا…🖤اگه این رو میبینی میشه برای قبولیم تو کنکور دعا کنی🩷خدا صد برابر دعات رو بهت برگردونه❤️
زیر تختو نگاه کن عنکبوت منتظرت هست

😱😱خداروشکر زیر تخت ندارم

هیچ کس اونقدر بی گناه نیست                               که بتونه زندگی دیگران رو قضاوت کنه                    پس سکوت لطفا…🖤اگه این رو میبینی میشه برای قبولیم تو کنکور دعا کنی🩷خدا صد برابر دعات رو بهت برگردونه❤️
دمپایی ودستکش بپوش ترست ازحشره کم میشه

باورکن هرکاری کنم کم نمیشه

هیچ کس اونقدر بی گناه نیست                               که بتونه زندگی دیگران رو قضاوت کنه                    پس سکوت لطفا…🖤اگه این رو میبینی میشه برای قبولیم تو کنکور دعا کنی🩷خدا صد برابر دعات رو بهت برگردونه❤️

من یه بار عنکبوت کستم بهش فحش عربی دادم

من روزه می گیرم اما اگه نمی گرفتم هم بیرون چیزی نمیخوردم این فرق مذهبی و غیر مذهبی نیست این فرق باشعور و بی شعوره. من روزه می گیرم و مطمئنم وقتی گرسنه ام سلول های سرطانی بدنم دارن تجزیه میشن. من روزه می گیرم و اتفاقا دم دمای افطار هوس دوچرخه سواری میکنم ، شاید اگه کسی منو ببینه فکر کنه روزه نیستم ولی من روزه ام!خودم اگه بی حجاب ببینم اصلا فکر نمیکنم روزه نیست همینطور که بی حجاب های ترکیه و مصر اناشید مذهبی میخونن و من وقتی میبینمشون حس میکنم ایمانشون خیلی هم از من بیشتره. من روزه می گیرم و وقتی دخترهای سیگار به دست رو تو ماشین پسرای غریبه تو کوچه پس کوچه های پرت میبینم معلومه از تفاوتی که دارم خوشحال میشم اما خوشحالی از اخلاق و تربیت و سبک زندگی متفاوت خوشحالی بی سر و صداست مثل شادی کاذب جلب توجه نمیکنه ، درونیه ، تو قلبت ، نیازی به گفتن هم نداره ولی از بس میبینی اونها ادای شادی درمیارن و نقش بازی میکنن تا بقیه هم مثل خودشون بشن میگی بگم. فعلا خدافففففظ🌸🩷😂 امضای قبلیم یک عدد چپی . مخالف گوشی برای بچه ها . موافق طب گیاهی و معتقدم خدا شفا رو تو گیاهان گذاشته ، مامانم بیست ساله که متفورمین و جدیدا هم دیابزید میخوره اما قندش با اون همه قرص در روز نرمال نشده ، یه شب که چای ترش خورد فردا ناشتا قند خونش 108 بود🫡 خیانت دیدی حتما آهنگ kandiramazsin beni رو گوش کن ، و سریال گذر از رنجها اونجا که خانم مهندس به مهندس میگه شرط طلاقم بچه هامه اگه ندی کاری میکنم که تو و اون زن یک روز خوش نبینید ، میتونی قوی باشی🌼 ببخشید امضام از همه رنگه😵هر دردی که میکشی برای اینه که بدونی این 🌎 یه گمشده داره

باورکن هرکاری کنم کم نمیشه

باورکن امتحان کن کم میشه😡😡😡😡😡😡😡

مرتیکه حرامزاده نجس چرادرخواست میفرستی حیوون؟!🤬🤬🤬🤬سایت زنونه است ننه خراب🤬🤬🤬🤬.....من فقط جواب استاتررومیدم به توچه؟!فضول...........فحش بدی همه رونثاروالدینت میکنم،۱۴۰۳/۰۶/۲۳تجربه جدیدازنی نی سایت:اینجاآدم مریض وبیشرف زیاده دیدی روی اعصابته بهش بگوگوه زیادی نخوروجوابش رونده.راحت😁😂🤣🤣
🤣🤣🤣وای خندم گرف ببخش

نخند، من می ترسم🤣تازه صدای سگ و کلاغم میاد، برای اولین بار تو عمرم بیدار شدم الان درس بخونم حالا خودم رو خیس نکنم خیلیه

هیچ کس اونقدر بی گناه نیست                               که بتونه زندگی دیگران رو قضاوت کنه                    پس سکوت لطفا…🖤اگه این رو میبینی میشه برای قبولیم تو کنکور دعا کنی🩷خدا صد برابر دعات رو بهت برگردونه❤️

اون بیشتر از تو میترسه

نترس

رفته

من روانشناس نیستم پس جواب اشخاص ناراحت و عصبانی و بی ادب رو نمیدم که حالشون بدتر نشه / جنسیت ، اسم ، محل تولد ، سکونت ، نژاد ، قوم ، دین ، مذهب ، گذشته ، حال ، اینده ، رنگ پوست ، چشم ، قد ، وزن ، زبان ، سن ، سواد اصلا مهم نیستن / انسانیت ، امانت داری ، ادب و اداب خیلی مهم هستن / اکثرا رو دوست داشته باش و به عده کمی عشق بورز و به هیچ کس اعتماد و خیانت نکن / با ادبها و بی ادبها خیلی مهمن چون اداب زیستن رو به انسانها یاد میدن / پیشاپیش از همه عزیزان و سروران تشکر و عذر خواهی میکنم / اگه جواب کسی رو ندادم حمل بر بی ادبی نشه یعنی تعلیق شدم یا به سرای باقی شتافتم
من یه بار عنکبوت کستم بهش فحش عربی دادم

من ببینمش به فحش دادن نمی رسم درجا سکته رو زدم

هیچ کس اونقدر بی گناه نیست                               که بتونه زندگی دیگران رو قضاوت کنه                    پس سکوت لطفا…🖤اگه این رو میبینی میشه برای قبولیم تو کنکور دعا کنی🩷خدا صد برابر دعات رو بهت برگردونه❤️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز