reyhaneee مدیر عضویت: 1396/10/16 تعداد پست: 1998 عنوان ازدواج | مشاهده متن کامل بحث + 531 بازدید | 40 پست به نظرتون ازدواج با کسی که پر تلاشه،مستقله،شرایط مالیش خوبه،دوست داره ولی چهرش براتون جذاب نیست،درسته؟ 1403/02/25 | 20:48 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fa_me عضویت: 1402/01/15 تعداد پست: 4657 شما چند وقته باهم در ارتباطید؟ من اصلا باهاش حرف نزدم فعلا معرفی کردن و عکسشو دیدم ولی همون عکسش هم خوشم نیومد زیاد البته خیلی بد نیست اما خب.... از طرفی من حالم زیاد خوب نیست شاید بخاطر همین نمیتونم تصمیم بگیرم ولی میدونم شوهر خوبی میشه
09980 عضویت: 1400/08/11 تعداد پست: 1074 یعنی قبلش چه حسی به شوهرتون داشتید؟ یه حس خنثی چه بسی یه کوچولو ازش بدمم میومد
reyhaneee مدیر استارتر عضویت: 1396/10/16 تعداد پست: 1998 شما با در ارتباط هستین ؟ کلا به دلت نشسته؟ برامن مفصله،ما باهم در ارتباط هستیمباهم خوبیمولی برا رفتن همراش تو یه سری جمعا راحت نیستمولی هر وقت میخوام رابطه رو تمام کنم،خیلی ناراحت میشم و جس میکنم من خیلی دارم سخت میگیرم
نرمینه۹۸ عضویت: 1401/07/01 تعداد پست: 131 بله درستهچون چهره خیلی عادی میشههمینکه پر تلاشه برای زندگی مشترک هشتاد درصد راهه
reyhaneee مدیر استارتر عضویت: 1396/10/16 تعداد پست: 1998 یه حس خنثی چه بسی یه کوچولو ازش بدمم میومد شما خودتون اهل اهمیت دادن به تبپ و ظاهر هستید؟برا معرفیش به دیگران راخت بودید؟
farahnaz_m عضویت: 1398/05/30 تعداد پست: 4261 خیر اولین چیزی که صبح میبینی و آخرین چیزی که شب میبینی چهره است سلام خوبین؟🌱🌸 از سر بامی که پریدیم،پریدیم🌱دل ز هرکس که بریدیم،بریدیم
negarin402 عضویت: 1402/10/09 تعداد پست: 986 چهره در حدی مهمه که برای خودت دلنشین باشهحالا ببین اگر چندشت میشه یا بدت میاد یا مثلا روت نمیشه باهاش جایی یری در آیندهاصلا بدبختش نکن
sagdooni عضویت: 1400/06/25 تعداد پست: 41190 نه.............کلا یک درصدم دلت باهاش نباشه اون ازدواج درست نیست خودت باش...مگه خودت چشه؟
caspian1396 عضویت: 1396/11/01 تعداد پست: 6869 خیر اولین چیزی که صبح میبینی و آخرین چیزی که شب میبینی چهره است خوشحالم که خوبی اوپرا جانمهمین
farahnaz_m عضویت: 1398/05/30 تعداد پست: 4261 چهره خیلی مهمه اولش جذب چهره میشم بعد که صحبت میکنه از طرز فکر و شخصیتش خوشم میاد از سر بامی که پریدیم،پریدیم🌱دل ز هرکس که بریدیم،بریدیم
caspian1396 عضویت: 1396/11/01 تعداد پست: 6869 نه اشتباههبه قول دکتر هلاکویی زیبایی یکم عادی میشهولس زشتی هرگز عادی نمیشهو این که شما برای ارتباط جنسی و عاطفی نیاز داری که ظاهر همسرتو بپسندی