2777
2789
عنوان

کرونا

57 بازدید | 1 پست

دوستان من از دی ماه پارسال یکم علائم سرماخوردگی داشتم دوهفته بعدش شروع کردم به سرفه و استفراغ وضعف شدید وبی اشتهایی وبیحالی  ومعذرت میخوام اسهال الان صبحها تهوع میگیرم ویکم سرفه میکنم وانگار اسید معده خارج میکنم 

این کروناست یا از رفلاکسه ؟البته عرق زنیان خوردم یکم بهترم ولی میترسم آزمایشم نرمال بوده آندوسکپی هم چیزی نبوده  

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز