2777
2789
عنوان

خردادیا

| مشاهده متن کامل بحث + 622 بازدید | 30 پست

همه ی ماه ها یه استثنایی دارن!

نمیتونیم بگیم همه ی خردادی ها همه ی تیرماهی ها و... این ویژگی های بد رو دارن

در نتیجه بهتره بخاطر یه عده ی کمی نگین همه خردادی ها یا هر ماه دیگه ای!

ممکنه اون فردی که باش برخورد کردین خودش مشکل داشته باشه چه ربطی به ماه تولد داره خب

🌱....Make the impossible,possible،

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


معمولا میگن سمی ترین ماه ها، خردادیا و آبانیا هستن

من همسرم آبانی هستند 

اصلا درست نیست این حرف در مورد شون 

همینطور خرداد ماهی ها 

به مدت هم به ما اردیبهشتی ها گیر داده بودن که شماها نازک نارنجی هستید 


پزشک ( MD _ Ph.D - genetics ) 
خردادیا که راسته ابانیا چه خصوصیاتی دارن

دست بزن دار

دعوایی 

خودشیفته

خشن

اگه زن باشه خصوصیات مردونه داره

از قدرت درک عاجزه

درونگرا

خشن

خشن به توان دو


 Казань🇷🇺  مسیحی ام✝️به عقاید هم احترام بزار هفتادی🪬  خرداد♊️ INFP پرسفون پاسخ سوال احتمالی: بله چشمام ابی هست و لنز نیست🩵
خردادیا که راسته ابانیا چه خصوصیاتی دارن

نمیدونم دقیق، تو بحر این چیزا نیستم، فقط دلیل این سمی خطاب کردنشون رو میخواستم بدونم

ببین منو،اگه تو نمی‌فهمی که نباید خودتو تحقیر کنی، به جهنم، ولی بهت اجازه نمیدم کشورمو تحقیر کنی، اینجا 🤍⁦❤️⁩ایرانه⁦❤️🤍⁩،⁦ یادبگیر بهش احترام بذاری.   ✨به قول حاج قاسم✨ «وقتی صحنه نابخردانه آن نادان را در آتش زدن پرچم ایران دیدم خیلی دلم سوخت. گفتم ای کاش به جای پرچم، من را ده بار آتش می‌زدند، به جای تصویر من. چون ما برای نشاندن پرچم بر سر قله ده‌ها شهید دادیم تا بتوانیم این پرچم را سرافراز و برافراشته نگه داریم»
حق دارن خردادیا خیلی تاکسیکن

خب چرا این حرفو میزنید؟

ببین منو،اگه تو نمی‌فهمی که نباید خودتو تحقیر کنی، به جهنم، ولی بهت اجازه نمیدم کشورمو تحقیر کنی، اینجا 🤍⁦❤️⁩ایرانه⁦❤️🤍⁩،⁦ یادبگیر بهش احترام بذاری.   ✨به قول حاج قاسم✨ «وقتی صحنه نابخردانه آن نادان را در آتش زدن پرچم ایران دیدم خیلی دلم سوخت. گفتم ای کاش به جای پرچم، من را ده بار آتش می‌زدند، به جای تصویر من. چون ما برای نشاندن پرچم بر سر قله ده‌ها شهید دادیم تا بتوانیم این پرچم را سرافراز و برافراشته نگه داریم»

من ی خردادیم. نوسان احساسات و حالات روحی دیوونم کرده. ی روز شاد و امیدوار، ی روز مایوس و افسرده. ی روز همه رو دوست دارم روز بعد متنفرم ازشون‌  ولی خیلی دلسوزم و همیسه نگرانی الکی دارم. عاشق فلفل هم هستم.

خب چرا این حرفو میزنید؟

خب هستن دیگه میگیم

گیر ی خردادی سمی بیوفتی میفهمی

اکثرا هم روباه حقه باز 

تشنه توجه

بازیگر

پیک می

و ادم تمسخر دوستی ان

 Казань🇷🇺  مسیحی ام✝️به عقاید هم احترام بزار هفتادی🪬  خرداد♊️ INFP پرسفون پاسخ سوال احتمالی: بله چشمام ابی هست و لنز نیست🩵
من ی خردادیم. نوسان احساسات و حالات روحی دیوونم کرده. ی روز شاد و امیدوار، ی روز مایوس و افسرده. ی ر ...

ویژگی هات شبیه منه، منم خردادی ام، ولی فکر نکنم نگرانی الکی داشته باشم.

ببین منو،اگه تو نمی‌فهمی که نباید خودتو تحقیر کنی، به جهنم، ولی بهت اجازه نمیدم کشورمو تحقیر کنی، اینجا 🤍⁦❤️⁩ایرانه⁦❤️🤍⁩،⁦ یادبگیر بهش احترام بذاری.   ✨به قول حاج قاسم✨ «وقتی صحنه نابخردانه آن نادان را در آتش زدن پرچم ایران دیدم خیلی دلم سوخت. گفتم ای کاش به جای پرچم، من را ده بار آتش می‌زدند، به جای تصویر من. چون ما برای نشاندن پرچم بر سر قله ده‌ها شهید دادیم تا بتوانیم این پرچم را سرافراز و برافراشته نگه داریم»
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز