2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بعله هم تامین اجتماعی هم تکمیلی شاملش میشه.تو مراکز دولتی زیر ۵ تومن درمیاد.تو مراکز خصوصی بدون تعیی ...

بسلامتی باردار شدین؟

میتونین بگین کجا انجام دادین؟

بعد هزینه ها خردخرد گرفته میشه یا یکدفعه؟

[QUOTE=338968364]شما میدونین بهترین مرکز توتهران کجاست؟[/QUOTE 

نه هزیزم بهترین مرکز توقم طهوراس خودم‌اونجاباردارشدم ازهمه شهرا و کشورامیان اونجا

همه زندگیم دخترم و پسرم هستن خدایا بابتشون هزاران بار شکر گذارتم
من نیکان اقدسیه انجام دادم همین نیمه دوم سال ۱۴۰۲. حدود6۰ ،  ۷۰ در اومد

شماتعیین جنسیت کردی عزیزم ای وی اف خالی انقدرنیمشه

همه زندگیم دخترم و پسرم هستن خدایا بابتشون هزاران بار شکر گذارتم

من شنیدم ۱۵۰ میلیون واسه برج ۶ نوبت گرفتم ای کاش منم طبیعی باردار میشدم چقدر خوب بود🥺

خدایا می دونم این ماه دارم مامان میشم  شکرتتتت 😍🤍دیدی گفتم این ماه مامان میشم تاریخ 1403/07/23بی بی چکم مثبت شد  خدایا شکرت😍و من لایق نام مادر شدم 🤍🤰🏼👶🏼 خدایا مواظب تو دلیم باش 🙏🏻🤍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز