۰سرگردان۰ مدیر استارتر عضویت: 1403/01/08 تعداد پست: 874 عنوان خودکشی 83 بازدید | 14 پست سقوط از بلندیسقط تو دریاباتفنگخوردن سمبا گازافتادن تو وان پر از اسیدزدن رگ با تیغکدومش راحت تره؟بچه ها چالشه 1403/02/24 | 16:03 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
۰سرگردان۰ مدیر استارتر عضویت: 1403/01/08 تعداد پست: 874 با گاز....شیرگاز رو باز میکنی و میری میخوابی:) دوس داری امتحانش کنی؟😂
زیبای_باطنی عضویت: 1402/02/02 تعداد پست: 10934 با گاز....شیرگاز رو باز میکنی و میری میخوابی:) و همسایه رو ب فا.. میدی 🇮🇷
ثودک عضویت: 1401/02/16 تعداد پست: 39316 کاربریت تعلیق میشه عزیزمخدانگهدارت🤗 صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤
۰سرگردان۰ مدیر استارتر عضویت: 1403/01/08 تعداد پست: 874 کاربریت تعلیق میشه عزیزم خدانگهدارت🤗 چرا؟ چیز بدی که نگفتم.گفتم که چالشه
ثودک عضویت: 1401/02/16 تعداد پست: 39316 چرا؟ چیز بدی که نگفتم.گفتم که چالشه تاپیک خودکشی به هر نحوی باعث تعلیق میشه صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤
زیبای_باطنی عضویت: 1402/02/02 تعداد پست: 10934 افتادن تو وان پر از اسید😐زجرکش شدنه نه خودکشی وان داره پول اسید هم داره واسه چی خودشکی میکن چس کلاس😄 🇮🇷
۰سرگردان۰ مدیر استارتر عضویت: 1403/01/08 تعداد پست: 874 تاپیک خودکشی به هر نحوی باعث تعلیق میشه عه نمیدونستم یادم باشه دیگه نزنم😂
ثودک عضویت: 1401/02/16 تعداد پست: 39316 عه نمیدونستم یادم باشه دیگه نزنم😂 من فقط تاپیک زدم گفتم دعا کنید یه وقت خودکشی نکنم دوهفته تعلیق شدم صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤