2733
2734

🌟الَّلهُمَّ صلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّد و عجِّل فَرَجَهُم و أهلِک عَدُوَّهُم منَ الجنِّ و الإنس منَ الاوّلینَ و الآخِرین🌟


🍀سید بن طاوس روایتى نقل کرده که ذى القعده محل اجابت دعا است در وقت شدّت و در روز یکشنبه این ماه نمازى با فضیلت بسیار از رسول خدا صَلَّى الله علیه و آله و سلم روایت کرده که مجملش آن است که هر که آن را بجا آورد توبه اش مقبول و گناهش آمرزیده شود و خصماء او در روز قیامت از او راضى شوند و با ایمان بمیرد و دینش گرفته نشود و قبرش  گشاده و نورانى گردد و والدینش از او راضى گردند و مغفرت شامل حال والدین او و ذریه او گردد و توسعه رزق پیدا کند و ملک الموت با او دروقت مردن مدارا کند و به آسانى جان او بیرون شود.


🔻کیفیت آن چنین است که در روز یکشنبه غسل کند و وضو بگیرد و چهار رکعت نماز (دو نماز دو رکعتی) گذارد: 

🍀 در هر رکعت سوره حمد یک مرتبه و قُلْ هُوَ اللّهُ اَحَدٌ سه مرتبه و مُعَوَّذَتَین (فلق و ناس) یک مرتبه 

🍀بعد از نماز هفتاد مرتبه استغفار کند و ختم کند استغفار را  به "لا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ اِلاّ بِاللّهِ الْعَلىِّ الْعَظیمِ" و سپس بگوید: یا عَزیزُ یا غَفّارُ اغْفِرْ لى ذُنُوبى وَ ذُنُوبَ جَمیعِ المُؤمِنینَ وَالْمُؤمِناتِ، فَاِنَّهُ لا یغْفِرُ الذُّنُوبَ اِلاّ اَنْتَ.


👈👈مهلت اقامه: یکشنبه های ماه ذی القعده تا قبل از غروب آفتاب. این نماز را در یکشنبه های سایر ماه ها هم میتوان به قصد رجاء اقامه کرد.


💚التماس دعای فرج. 

💙یا علی. 


💙💚ثواب تاپیک هدیه به حضرت معصومه سلام الله علیها به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان مون اروحنا له الفداء. 


🌟الَّلهُمَّ صلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّد و عجِّل فَرَجَهُم و أهلِک عَدُوَّهُم منَ الجنِّ و الإنس منَ الاوّلینَ و الآخِرین🌟

توی قنوت نمازتون دعای سلامتی حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف (دعای اللهم کن لولیک...) رو بخونید. خدایا من اعمال مستحبی ام رو به نیابت از تمام این دل شیفتگان حضرت انجام میدم. 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687