2777
2789
عنوان

اسنپ

48 بازدید | 6 پست

دیشب با دوستم اسنپ گرفتیم که از یه جایی بریم خونه بعد چون چول خورد نداشتیم گفتیم همون اول راه به راننده بگیم که اگه نتونست خورد کنه یه فکری بکنیم 

خلاصه طرف گفت اره اوکیه و اینا ما پولو بهش دادیم (میدونم اشتباه کردیم نباید پولو همون اول میدادیم ولی از یه طرفم میگم بهتر که زود پولو بهش دادیم و با همچین ادمی تا دم در خونه نرفتیم اصلا نرمال نبود )

دو دیقه بعد دیدم سفرو لغو کرد وقتیم اعتراض کردم میگفت من دیگه لغو کردم نمیشه برش گردونم و هی میگفت مگه مشکلش چیه الان لغو کردم دیگه 

یکم بحثمون شد بعد داد زدم همونجا پیاده شدیم 

تو بازخورد سفر نوشتم که چه رفتاری داشت پیامشم واسم اومد که پیگیری میشه 

واقعا پیگیری میکنن یا نه همش الکیه؟ 

منم سوار شدم لغو رو زد بعد گفت چون دیر اومدید خود اسنپ پایان سفر زده😐

بارها دیدم چون مخالف‌شون حرف میزنم برچسب بچه بهم زده میشه ولی اگر یه کاربر دیگه‌ که همسن منه بیاد و موافق‌شون حرف بزنه میشه دختر آگاه و فهمیده! از روشنفکری فقط ژستش رو یاد گرفتی عزیزم. اینکه وقتی وسط بحث از جهت کم‌آوردن، به سنم گیر میدی نشانه‌ی ضعفته. بلاتشبیه بلاتشبیه، قاسم و علی اکبر هم با استدلال شما بچه بودن؛ ولی اونا کجا، خولی و یزید کجا؟ استناد به سن افراد و اعتقاد به اینکه سن با فهم و درایت رابطه‌ی مستقیم داره، سنتی جاهلی‌ست که سقیفه رو رقم زد. اگر باهام مخالفی لطفا مدام ریپ نزن. یه جمله‌ی هست تحت عنوان "اوکی تُ راس میگی" که در برخی موارد هم به درد من میخوره و هم به درد شما❤️

وا چرا لغو کرد؟

من همیشه آنلاین پرداخت میکنم بی دردسر.

به راننده میگم پول همرام نیست از اسنپ راحت ترم

مرد از قِبَلِ حادثه راهی بگشاید/ نامرد به خویش و دگران عرصه کند تنگ/ ای غم چه فسونی تو که چون تیغ کنی تیز/ مرد از تو خورَد صیقل و نامرد زند زنگ

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم سوار شدم لغو رو زد بعد گفت چون دیر اومدید خود اسنپ پایان سفر زده 😐

تاره این خوبه به من میگفت ما عادتمونه بعده دو دقیقه لغو میکنیم شما که ادرسو بلدید دیگه مشکلتون چیه😑

تاره این خوبه به من میگفت ما عادتمونه بعده دو دقیقه لغو میکنیم شما که ادرسو بلدید دیگه مشکلتون چیه😑

دقیقا😑 خودم آدرس رو بهش گفتم. فازشون؟ آدم استرس میگیره خب.

بارها دیدم چون مخالف‌شون حرف میزنم برچسب بچه بهم زده میشه ولی اگر یه کاربر دیگه‌ که همسن منه بیاد و موافق‌شون حرف بزنه میشه دختر آگاه و فهمیده! از روشنفکری فقط ژستش رو یاد گرفتی عزیزم. اینکه وقتی وسط بحث از جهت کم‌آوردن، به سنم گیر میدی نشانه‌ی ضعفته. بلاتشبیه بلاتشبیه، قاسم و علی اکبر هم با استدلال شما بچه بودن؛ ولی اونا کجا، خولی و یزید کجا؟ استناد به سن افراد و اعتقاد به اینکه سن با فهم و درایت رابطه‌ی مستقیم داره، سنتی جاهلی‌ست که سقیفه رو رقم زد. اگر باهام مخالفی لطفا مدام ریپ نزن. یه جمله‌ی هست تحت عنوان "اوکی تُ راس میگی" که در برخی موارد هم به درد من میخوره و هم به درد شما❤️
نمیدونم والا طرف اصلا انگار نرمال نبود 

هیچ موقع روی امنیت و آبروت ریسک نکن. خوب کردی پیاده شدی. به نظرم اسنپ پیگیر میشه

مرد از قِبَلِ حادثه راهی بگشاید/ نامرد به خویش و دگران عرصه کند تنگ/ ای غم چه فسونی تو که چون تیغ کنی تیز/ مرد از تو خورَد صیقل و نامرد زند زنگ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز