گندم۹۷۹۴ مدیر استارتر عضویت: 1402/02/23 تعداد پست: 3039 عنوان کرجیا بیان 57 بازدید | 11 پست آق تپه چطور جاییه برای زندگیتازه اومدیمکرج نمیشناسیم میخواییم خونه بخریم جای متوسط و اروم و امنیکی گفته بود به شوهرم آق تپه پر از خیال🙂↔️ 1403/02/23 | 00:25 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
صابری33 عضویت: 1398/10/04 تعداد پست: 715 منم اوایل میخواستم محله ها روبشناسم به گوشم خورده بود چون قیمتاش مناسب بودولی بیشتر پرس و جو کردم فهمیدم جای خوبی نی
گندم۹۷۹۴ مدیر استارتر عضویت: 1402/02/23 تعداد پست: 3039 منم اوایل میخواستم محله ها روبشناسم به گوشم خورده بود چون قیمتاش مناسب بود ولی بیشتر پرس و جو کردم ... کجا بهتره که مناسب باشه و امن پر از خیال🙂↔️
صابری33 عضویت: 1398/10/04 تعداد پست: 715 کجا بهتره که مناسب باشه و امن باید بودجه ت رو بسنجیکرج جاهای خوب هم داره جاهای متوسط هم داره
صابری33 عضویت: 1398/10/04 تعداد پست: 715 مثلا مارلیک خوب نیهشتگرد دوره و چون شهر جدیده امن نیسجای خوب کرج عظیمیه،گوهردشت،شاهین ویلا،باغستانگلشهر هم خوبه،کیامهر خوبه،فردیس خوبهحصارک متوسطه و دسترسی به همه جا دارهکمال آباد هم متوسطههشتگرد قیمتای مناسبی داره ولی دوره به کرج
گندم۹۷۹۴ مدیر استارتر عضویت: 1402/02/23 تعداد پست: 3039 باید بودجه ت رو بسنجی کرج جاهای خوب هم داره جاهای متوسط هم داره بودجه ما ۱و نیممیگفتن خرم دشت برید ولی خیلی بد بود رفتم دیدم.الان حصارکیم اینجام بودجم میرسه ولی میخوام بهتر باشهالبته حصارک میدونم که سطحش پایینه پر از خیال🙂↔️
گندم۹۷۹۴ مدیر استارتر عضویت: 1402/02/23 تعداد پست: 3039 مثلا مارلیک خوب نی هشتگرد دوره و چون شهر جدیده امن نیس جای خوب کرج عظیمیه،گوهردشت،شاهین ویلا،باغست ... ممنونم عزیزم پر از خیال🙂↔️
صابری33 عضویت: 1398/10/04 تعداد پست: 715 بودجه ما ۱و نیم میگفتن خرم دشت برید ولی خیلی بد بود رفتم دیدم. الان حصارکیم اینجام بودجم میرسه ولی ... بنظرم با این بودجه ت حصارک بمون،چون درسته متوسط هست ولی دسترسی به همه چی داریاز خرمدشت و اینورا بهترهبازم اگه دیوار رو بگردی قیمت مناطق دستت میاد
صابری33 عضویت: 1398/10/04 تعداد پست: 715 ممنونم عزیزم انشالله با دل خوش خونه بخریدبرای مستاجرا هم دعا کن
گندم۹۷۹۴ مدیر استارتر عضویت: 1402/02/23 تعداد پست: 3039 انشالله با دل خوش خونه بخرید برای مستاجرا هم دعا کن ممنونم پر از خیال🙂↔️
سارااییاترخنگت عضویت: 1400/02/17 تعداد پست: 4367 اگر هنوز هم به دردت میخوره ..مشکین دشت جای خوبی هست با توجه به بودجه شما هم منطقه خوبی هم هست خدایا دوستت دارم
سارااییاترخنگت عضویت: 1400/02/17 تعداد پست: 4367 دسترسی به همه جا هم دارین ..هم نزدیک به فردیس هم نزدیک به مرکز شهر خدایا دوستت دارم