2777
2789
عنوان

شانس...

33 بازدید | 2 پست

تجربه بهم ثابت کرد که نه اندام خوب به کار ادم میاد نه چهره زیبا. باور کنید همه چیز به شانسه، حتی بخت و اقبال و ازدواج موفق. طرف میشناسم چهرش به قدری زیباست که انگار یک فرشته هستش که از اسمون اومده ولی به زور شوهرش دادن و هر روز زیر‌ فشار و اسیب های جسمی یه شوهر نفهم و معتاده، یا اون یکی که تو سن کم‌ مجبوره از صبح تا شب بره سرکار که فقط شهریه دانشگاهشو بده و هر پیشنهادی هم که بهش میشه فقط برای سو استفاده هستش نه تشکیل خانواده . و برعکس دیدم مثلا کسی که چهره متوسط و حتی رو به پایینی داره اما  چنان زندگی پر ارامش و رفاه و همسر خوبی داره که بیا و ببین...واقعا چیه این بخت و اقبال...چرا سرونشت بعضا از همون بدو تولد سیاهه 😞

اگه تو تاپیکی نظر دادم که خودت صاحب اون تاپیک نیستی و نظرت با نظر من مخالفه و نمیتونی اونو مودبانه بیان کنی پس هیچوقت ریپلایم نکن وگرنه دعوامون میشه🤷🏼‍♀️اگه سئوالی ازم پرسیدی یا تکم کردی یا نظری دادی که ریپلایتو جواب ندادم بدون یا تاپیک ترکیده و یا کاربریم معلق شده به لطف نی‌نی‌ یار😒🩵 وگرنه حتما جواب میدم و نمی‌ذارم دلت بشکنه 🥺😂🩷 

یه دختره رو میشناسم از بس خوشگله آدم خجالت میکشه بهش نگاه کنه، شوهرش بهش خیانت کرده بود، آخه مرددددد ...

منم زیاد دیدم متاسفانه 😞 خیانت به ظاهر اصلا ربطی نداره، به ذات و ظرفیت طرف مقابله

اگه تو تاپیکی نظر دادم که خودت صاحب اون تاپیک نیستی و نظرت با نظر من مخالفه و نمیتونی اونو مودبانه بیان کنی پس هیچوقت ریپلایم نکن وگرنه دعوامون میشه🤷🏼‍♀️اگه سئوالی ازم پرسیدی یا تکم کردی یا نظری دادی که ریپلایتو جواب ندادم بدون یا تاپیک ترکیده و یا کاربریم معلق شده به لطف نی‌نی‌ یار😒🩵 وگرنه حتما جواب میدم و نمی‌ذارم دلت بشکنه 🥺😂🩷 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792