سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 عنوان عمل بینی 64 بازدید | 5 پست سلام دوستان بعد یک سال از عمل بینی خندیدن واسه بینی ضرر داره چرا بعضی وقتا میخندم درد میگیره بینیم چیزیش میشه؟؟؟ 1403/02/22 | 13:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 نه دیگهههه تا یکماه یا دوماه نهایتاااا مرسی فدات نمیدونم چکار کنم حساسیتم از بین بره بعد یکسال هم خواستم خواهرمو بغل کنم بینیم خورد ب شونه اش بنظرتون چیزیش نشده ظاهر هیچی مشخص نیست
hanieyv عضویت: 1402/01/01 تعداد پست: 1347 مرسی فدات نمیدونم چکار کنم حساسیتم از بین بره بعد یکسال هم خواستم خواهرمو بغل کنم بینی ... نه عزیرم هیچی نمیشه بینی تا یکسال محکم شده دیگه نگران نباش ضربهای که با کبودی و خونریزی همراه باشه باید به دکترت مراجعه کنی وگرنع اینا چیزی نیس
سونامی1212 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 649 نه عزیرم هیچی نمیشه بینی تا یکسال محکم شده دیگه نگران نباش ضربهای که با کبودی و خونریزی همراه باشه ... فدات عزیزم نه خونریزی و کبودی نداشت فقط در حد دو دقیقه دردم گرفت
hanieyv عضویت: 1402/01/01 تعداد پست: 1347 فدات عزیزم نه خونریزی و کبودی نداشت فقط در حد دو دقیقه دردم گرفت چیزی نمیشه حساس نباش