2777
2789
عنوان

کدوم دانشگاه

120 بازدید | 14 پست

سلام، بچه ها  بین دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علامه طباطبایی کدوم بهتره برای کسی که قراره کنکور علوم انسانی بده؟ (مطمئن هست که اینارو قبول میشه)

رتبه دانشگاه براش اولویت نیست، بزرگ بودن و قشنگ بودن محیط دانشگاه و تمیز بودن خوابگاه براش مهمه، همچنین سطح و رفتار بقیه دانشجوها

و اینکه استاداش خیلی عقده ای نباشن (به قولی الکی گیر ندن به دانشجو)

و یه سوال دیگه

قبل از انتخاب میشه حضورا رفت و محیط این سه تارو از نزدیک دید؟


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تهران 

ولی اینو یاد داشته باشه که رشته خوب مهمتراز دانشگاه خوبه

دانشگاه ۴سال بیشتر باهات نیست ولی رشته همیشه باهاته من اول مثل تو فک میکردم رفتم دانشگاه تهران درس خوندم ولی پشیمون شدم و انصراف دادم

عزیزم اینایی که میگی نقشی تو آیندت نداره محیط خوابگاه هم ربطی به سطح دانشگاه نداره 

عزیزم من فارغ التحصیل ام، برای دختر خالم دارم میپرسم؛ در کل محیط خیلی براش مهمه چون از شهرستان قراره بره اونجا و در کنار درس دوست داره تجربه های جدیدی کسب کنه 

تهران  ولی اینو یاد داشته باشه که رشته خوب مهمتراز دانشگاه خوبه دانشگاه ۴سال بیشتر باهات نیست ...

عزیزم خوابگاه هم بودید یا نه؟ اگه بودید خوابگاهش چطور بود به نظرتون؟

و اینکه جو خوبی داشت؟ (استاد و بچه ها)

عزیزم من فارغ التحصیل ام، برای دختر خالم دارم میپرسم؛ در کل محیط خیلی براش مهمه چون از شهرستان قراره ...

دیگه خودت فارغ التحصیلی بهتره بیشتر راهنماییش کنی مخصوصا اینکه تو محیط کوچیک بوده یهو بره محیط بزرگ جوگیر بشه براش بد میشه 

خیلی حریر بیتحمل هستم؛ با شما پوستکلفتها و گستاخها دووم نمیارم، پژمرده میشم، میمیرم.

عزیزم خوابگاه هم بودید یا نه؟ اگه بودید خوابگاهش چطور بود به نظرتون؟ و اینکه جو خوبی داشت؟ (استاد و ...

نه خوابگاه نبودم 

خیلی خوبه اساتیدش درجه یکن و اینکه از همه شهر ها واستان ها هستن دیگه همه جور آدم توش هست

البته دانشگاه شهید بهشتی هم آب وهوای خیلی خوبی داره

آره خود همش میگه شهید بهشتی  جای خوب تهران هست پس اونو اول میزنم😂🤦🏼‍♀️ هرچی بهش میگم دانشگاه تهران رنکش بهتره گوش نمیده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

زشتی قیافع

gggcgffv | 9 ثانیه پیش

حرف بزنیم

pooneh075 | 17 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز