2777
2789
عنوان

کیا همش خونن؟

211 بازدید | 29 پست

دیروز جمعه بود هوا خوب همه بیرون بودن

من خیلی وقته همش خونه ام.... الان همسایه ها میگن این چه بدبختیه..‌....نه مسافرتی نه چیزی

ماشین ندارم.‌...شهرمونم کوچیکه کافه اینا زیاد نمیشه رفت...

شوهر و دوست پسرم ندارم....

یه دوست دارم اونم با خانوادش میره بیرون.....

۲۶ سالمه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم تقریبا اکثرا خونم رفیقم متاهله چندماه یبارمیاد کرج😂 

با خانواده هم زیاد بیرون نمیرم

تنهایی هم حوصلشو ندارم

یک نفر پیش فلک ریش گرو بگذارد،تا که دست از سر ازردن ما بردارد تاپیک های درسی مربوط ب من نیست  کاربری دست دونفر بود💥

اولا که زیاد خونه نمون کلاس پیاده روی خرید باشگاه به هر بهانه ای بزن بیرون برای روحیه خودت دوما به همسایه ها چه ربطی داره بیرون میری یا همش خونه ای

غنچه با دل گرفته گفت: زندگی  ...  زندگی لب ز خنده بستن است   گوشه ای درون خود نشستن است  ...  گل به خنده گفت: زندگی شکفتن است   با زبان سبز راز گفتن است ...  گفتگوی غنچه و گل از درون باغچه باز هم به گوش میرسد...  تو چه فکر میکنی   کدام یک درست گفته اند   من فکر میکنم گل به راز زندگی اشاره کرده است   هرچه باشد او گل است  ...  گل یکی دو پیرهن بیشتر ز غنچه پاره کرده است   "قیصر امین پور"
با خانوادت برو اکیپ کوهنوردی پیدا کن

خانواده درهم ریخته ای دارم پدر با دوستاش میره گردش برادر با دوستاش میره مسافرت اون یکی برادرم هم با خانم و بچش من و مامانم تا دریا نمی تونیم بریم

توچقدرمنی من فکرکردم فقط منم که کلا پام دوخته شده تو خونه نه گردشی نه تفریحی به خدابعضی وقتا میگم ...

خیلی بده من دیگه نمی تونم تحمل کنم تو جوونی اینجوری شاید سال بعد رفتم یه شهر دیگه سرکار دوستی همکاری پیدا کردم از این وضعیت دراومدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792