دیروز جمعه بود هوا خوب همه بیرون بودن
من خیلی وقته همش خونه ام.... الان همسایه ها میگن این چه بدبختیه......نه مسافرتی نه چیزی
ماشین ندارم....شهرمونم کوچیکه کافه اینا زیاد نمیشه رفت...
شوهر و دوست پسرم ندارم....
یه دوست دارم اونم با خانوادش میره بیرون.....
۲۶ سالمه