من چند وقت پیش رفتم یه جا برای کار و حس کردم که از کارفرمام خوشماومده زیاد جدی نگرفتم این موضوع و گفتم شاید حالا یه کراش سادس … بعد هرروز که میرفتم حالم هی تغییر میکرد
استرس دیدنش و داشتم با موقع حرف زدن باهاش ناخوداگاه میخندیدم نمیتونستم نگاش نکنم اصن محوش میشدم وقتی میرفت جلسه یا نبود حالم بد بود دلم میخواست همش تو معرض دیدم باشه وقتی نزدیکم میومد تپش قلبمو حس میکردم اصن یه حاال عجیییبی داشتم . البته حس میکردم اونم ازمن خوشش میاد
تااینکه چند روز پیش مریض شده بودم بهم پیام دادم انگار نگرانم بود از اون روز داریم صحبت میکنیم انگار رابطه بینمون هم رسمیه هم نزدیک
موقع حرف زدن باهاش نیشم باز میشه دست خودم نیست تن و بدنم داغ میشه لپام گل میفته با فکر بهش الکی شادم پر انرژی ام
واقعا من عاااشق شدم؟
خودم هنوز میگم حتما یه کراشه همین
شایدم نشونه های عاشق شدنه
نظر شما چیه؟