2789
عنوان

معرفی کتاب 📙

128 بازدید | 10 پست

کتاب کات از خانم اکرم حسین زاده کتاب نثر روانی داره و ته مزش هم عاشقانست  منی که رمان ایرانی زیاد نمیخونم بنظرم ارزش خواندن رو داراست .

سخته ، نه ؟

ممنون  میشه بیشتر توضیح بدی راجبش؟

خواهش میکنم 


حجم کتاب زیاد نیستش 

نثرش روان و قابل فهمه 

عاشقانه های میشه گفت خوبی داره 😅

داستانش نسبتا خوبه 

هرچند یجاهاییش خیلی بزرگنمایی و... داره ولی در کل خوبه 😉

سخته ، نه ؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

وقتی افکار و عقده های چرت یه سری ها کل اینجا رو گرفته سایت به تاپیک مفید نیاز داره 

باید سعی کنیم حال همو خوب کنیم وگرنه بدتر کردن حال هم دیگه که کاری نداره 😉

درضمن خیلیا مخالف آقایون سایتن منم یواشکی فعالیت میکنم (البته با رعایت حریم شخصی همه )😅

سخته ، نه ؟

باید سعی کنیم حال همو خوب کنیم وگرنه بدتر کردن حال هم دیگه که کاری نداره 😉 درضمن خیلیا مخالف آقایو ...

موافقم

اگه بعضی مسائل رو درک کنید تا حدودی حق میدید

واقعا بعضی آقایون گندش رو دراوردن

در کل اگه فعالیت مفید باشه و کسی هم اذیت نشه هیچ ایرادی نیست

موافقم اگه بعضی مسائل رو درک کنید تا حدودی حق میدید واقعا بعضی آقایون گندش رو دراوردن در کل اگه ف ...

بله صدرصد منم موافق حرف هاتون هستم 

و بعضیا واقعا محیط رو بهم میریزن و خرابش میکنن و از شعور و شخصیت پایینی برخوردارند 

سخته ، نه ؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792