2777
2789
عنوان

زشت نیست؟

487 بازدید | 40 پست

اقا من با دوستم بعد هفت ماه رفاقتمونو تموم کردیم یعنی این اخری با دعوا تموم شد من توی این هفت ماه کلیی براش هدیه بی مناسبت خریدم بنظرتون زشته ازش بگیرم؟ 

هر سوالی راجب کامیپوتر برنامه نویسی گوشی داشتین ازم بپرسید میتونم کمکتون کنم🥹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره خیلی  حالا چرا کادو میگرفتی من و دوستم ۹ ساله دوستیم شاید سالی یکی اونم تولد بهم کادو بدیم ...

خر بودم😂

الان داره حیفم میاد چرا انقدر پول خرج کردم

هر سوالی راجب کامیپوتر برنامه نویسی گوشی داشتین ازم بپرسید میتونم کمکتون کنم🥹

اره بابا زشته . 

دیگه چرا باید محتاج چیزی که کادو دادی بشی ارزش نداره لول خودتو میاری پایین و میگه طرف چقدر خسیسه

ای سرزمین! کدام فرزندان در کدام نسل ، تورا آزاد ، آباد و سربلند ، با چشمان باور خود خواهند دید ؟

کاش کادو نمیدادی بهتر بود الان بری بگی کادوهام پس بده زشته  چجوری روت میشه ک😕من خودم نمتونم

وقتی با دعوای خیلی شدیدی جدا شی که بیاد به خانوادت فحش بده بنظرم میتونی🤦‍♀️

هر سوالی راجب کامیپوتر برنامه نویسی گوشی داشتین ازم بپرسید میتونم کمکتون کنم🥹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792