2789
عنوان

خدام و ببینید🥹🫶🏻

99 بازدید | 10 پست

دیروز سوار تاکسی بودم در حالی که دیگه خسته شدم از تاکسی و.... چون زیاد مجبورم سوار شم به خاطر کارم 

پیش خودم گفتم خدایا اگه تا چند ثانیه دیگه یه شاستی بلند مشکی اون مدلی که من دوست دارم از بقل تاکسی رد بشه یعنی قراره یه خوشگلش و خودم داشته باشم به زودی (عاشق شاستی بلند مشکی ام ولی موجودیم صفره😂)

خلاصه ماشینا رد شدن به جز اونی که باید رد میشد 😐😂

یه ذره نا امیدی اومد تو دلم ولی خودم و زدم 

به اون راه به شوخی تو دلم گفتم خوب ضایعم کردی😂(ناراحت شدم حتی😑)

دو قدم ماشین رفت جلو تر 

داخل یه نمایشگاه ماشین کوچولو و لوکس 

فقططططط یه شاستی بلند خفن و جذاب پارک شده بود 🥹

خلاصه که خدا جونم می‌دونم بهتر از چیزایی که می‌خوام و بهم میدی منتظریم همه🥹🫀


نمی‌دونم چرا خواستم این و به شما بگم ولی گفتم دیگه..😄

این دنیا کلی بهم بدهکاره..💵🚙👗

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مجرد که بودم عاشق ماشین البالویی بودم شوهرم اومد خاستگاری بعد از جواب مثبت و اینا فهمیدم  ماشینش البالوییه🥹😂😂😂

خدایاشکر 🙏 .............................................. .....................  ۳/۳/۱۴۰۳ اولین بار با زبون خودش بهم گفت اون چیزی که ۶ ساله تو فکرشم*گفت از اینجا بریم *ایشالله ۴/۴/۱۴۰۴  خونم تو جایی هست که دوست دارم .........در تاریخ ۹/۹/۹۹ وام‌مون جور شد برا ساخت خونه😍 ایشالله درتاریخ ۹/۹/۱۴۰۰ تو خونه خوشگل و مستقل خودم دارم گلدونامو اب میدم برام دعا کنید ممنون.                                                        "توانا بود هرکه دارا بود"ز ثروت دل پیر برنا بودتهیدست به جایی نخواهد رسید اگر چه شب و روز کوشا بودندانست فردوسی پاکزادکه شعرش در این ملک بیجا بودگر او را خبر بود از این روزگارکه زر بر همه چیز والا بودنمیگفت آن شعر معروف را          

الان که تعریف کردی منم یادم افتاد فقط حال اون لحظه م که فهمیدم مو های بدنم سیخ شد 

آخی چقد ارزوهام کوچیک بودن

خدایاشکر 🙏 .............................................. .....................  ۳/۳/۱۴۰۳ اولین بار با زبون خودش بهم گفت اون چیزی که ۶ ساله تو فکرشم*گفت از اینجا بریم *ایشالله ۴/۴/۱۴۰۴  خونم تو جایی هست که دوست دارم .........در تاریخ ۹/۹/۹۹ وام‌مون جور شد برا ساخت خونه😍 ایشالله درتاریخ ۹/۹/۱۴۰۰ تو خونه خوشگل و مستقل خودم دارم گلدونامو اب میدم برام دعا کنید ممنون.                                                        "توانا بود هرکه دارا بود"ز ثروت دل پیر برنا بودتهیدست به جایی نخواهد رسید اگر چه شب و روز کوشا بودندانست فردوسی پاکزادکه شعرش در این ملک بیجا بودگر او را خبر بود از این روزگارکه زر بر همه چیز والا بودنمیگفت آن شعر معروف را          
الان که تعریف کردی منم یادم افتاد فقط حال اون لحظه م که فهمیدم مو های بدنم سیخ شد  آخی چقد ارز ...

آره واقعا 

آدم یه لحظه کپ میکنه😂

این دنیا کلی بهم بدهکاره..💵🚙👗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792