2777
2789
عنوان

دیشب صدای....

192 بازدید | 8 پست

دیشب صدای بیشه از بیستون نیامد.....‌

شاید به خواب شیرین فرهاد رفته باشد.....

      

                                                                            نظامی



واقعا حزن عظیمی تو این دو مصرع نهفته که بی اختیار ذهن آدم رو درگیر میکنه

یا علی....خانما درخواست دوستی میدید قبلش تو یکی از تاپیکام کارتون رو بگید که رد نکنم...تاپیک اولم همیشه بازه هر کس بخواد میتونه اونجا کامنت بذاره.....به حق شهدای کربلا اللهم عجل لولیک الفرج 🌱

*تیشه

یا علی....خانما درخواست دوستی میدید قبلش تو یکی از تاپیکام کارتون رو بگید که رد نکنم...تاپیک اولم همیشه بازه هر کس بخواد میتونه اونجا کامنت بذاره.....به حق شهدای کربلا اللهم عجل لولیک الفرج 🌱

درسته

روزی سگی داشت در چمن علف می‌خورد. سگ ديگری از کنار چمن گذشت. چون اين منظره را ديد تعجب کرد و ايستاد. آخر هرگز نديده بود که سگ علف بخورد! ايستاد و با تعجب گفت: اوی ! تو کی هستی؟ چرا علف می‌خوری؟! سگی که علف می‌خورد نگاهش کرد و باد در گلو انداخت و گفت: من؟ من سگ قاسم خان هستم! سگ رهگذر پوزخندی زد و گفت: سگ حسابی! تو که علف می‌خوری؛ ديگه چرا سگ قاسم خان؟ اگر لااقل پاره استخوانی جلوت انداخته بود باز يک چيزی؛ حالا که علف می‌خوری ديگه چرا سگ قاسم خان؟ سگ خودت باش...     #زمستان بی بهار / ابراهیم یونسی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دیشب صدای تیشه از بیستون نیامد  دقیقا غم بزرگی توی این مصرع هستش

نظامی واقعا قلم بی نظیری در توصیف وقایع داشته.....آثارش مثل یاقوت میمونه به خصوص خسرو وشیرین

یا علی....خانما درخواست دوستی میدید قبلش تو یکی از تاپیکام کارتون رو بگید که رد نکنم...تاپیک اولم همیشه بازه هر کس بخواد میتونه اونجا کامنت بذاره.....به حق شهدای کربلا اللهم عجل لولیک الفرج 🌱
دقیقا خیلی غم عجیبی داره:)

واقعت تصور یه تاریکی رو برا مخاطب به ارمغان میاره

یا علی....خانما درخواست دوستی میدید قبلش تو یکی از تاپیکام کارتون رو بگید که رد نکنم...تاپیک اولم همیشه بازه هر کس بخواد میتونه اونجا کامنت بذاره.....به حق شهدای کربلا اللهم عجل لولیک الفرج 🌱
نظامی واقعا قلم بی نظیری در توصیف وقایع داشته.....آثارش مثل یاقوت میمونه به خصوص خسرو وشیرین

دقیقا واقعا آدم نمیدونه دلش باید برای فرهاد بسوزه یا نه

آقا هستم محمود درویش میگه که : گاه در وجودمان به قبرستانی محتاجیم برای چیزهایی که درونمان میمیرند

واقعت تصور یه تاریکی رو برا مخاطب به ارمغان میاره

همینطوره

من همیشه وقتی اشعاری درباره خسرو و شیرین میخونم دلم به حال فرهاد بیچاره میسوزه!

خیلی داستان غم انگیزی هست...

🌱....Make the impossible,possible،

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز