سلام عزیزان من امروز رفتم خال صورتم برداشتم بعد اونایی که درشت بودن ازشون آب زرد رنگی که یه کم هم خون قاطیشه میاد خیلی نگرانم.لطفا اگه تجربه ای دارین منو راهنمایی کنید تا از نگرانی دربیام
اوکیه عزیزم نگرانی نداره یه دستمال بردار آروم بزن رو زرد آبی که ازش میاد و به هیچ عنوان دستمال رو محکم نکش یه زخم کوچیکم به وجود میاد که اصلا نه بخارون نه روش دست بکش اگر زینک هم داری بزن روش
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.