2777
2789
عنوان

برداشت خال

60 بازدید | 4 پست

سلام عزیزان من امروز رفتم خال صورتم برداشتم بعد اونایی که درشت بودن ازشون آب زرد رنگی که یه کم هم خون قاطیشه میاد خیلی نگرانم.لطفا اگه تجربه ای دارین منو راهنمایی کنید تا از نگرانی دربیام

اوکیه عزیزم نگرانی نداره یه دستمال بردار آروم بزن رو زرد آبی که ازش میاد  و به هیچ عنوان دستمال رو محکم نکش یه زخم کوچیکم به وجود میاد که اصلا نه بخارون نه روش دست بکش اگر زینک هم داری بزن روش 

همیشه آخرش قشنگه ،اگر قشنگ نبود بدون آخرش نیست!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

طبیعیه پماد و کرمایی ک بهت داده رو مرتب استفاده کن تا سه روز هم اب نزن به صورتت

مرحبا خوب دلــــــــــــم را به نگاهی بردی ،                     قبل تو هیچکســـــی عرضه این کار را نداشت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792