2777
2789
عنوان

عینک زدن

171 بازدید | 11 پست

پسرا  از دختر عینکی  طبی منظورمه  خوششون میاد؟ واسه ازدواج 

محل کار عینک میزنم و بیرون ،دور بینم ضعیفه 

همش فکر میکنم بجز چیزای دیگه،این عینک زدنه هم باعث بشه هیشکی ازم خوشش نیاد 


گور باباشون

مگه برای اونا باید زندگی کنی؟

روزی سگی داشت در چمن علف می‌خورد. سگ ديگری از کنار چمن گذشت. چون اين منظره را ديد تعجب کرد و ايستاد. آخر هرگز نديده بود که سگ علف بخورد! ايستاد و با تعجب گفت: اوی ! تو کی هستی؟ چرا علف می‌خوری؟! سگی که علف می‌خورد نگاهش کرد و باد در گلو انداخت و گفت: من؟ من سگ قاسم خان هستم! سگ رهگذر پوزخندی زد و گفت: سگ حسابی! تو که علف می‌خوری؛ ديگه چرا سگ قاسم خان؟ اگر لااقل پاره استخوانی جلوت انداخته بود باز يک چيزی؛ حالا که علف می‌خوری ديگه چرا سگ قاسم خان؟ سگ خودت باش...     #زمستان بی بهار / ابراهیم یونسی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فک نکنم ربطی داشته باشه اطرافیان من ک تقریبا همه چشماشون ضعیف شده بخاطر استفاده زیاد از فضای مجازی و گوشی و لپ تاپ و...

https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=14359063&slug=%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1&postId=351060609 کنکوری های عزیز این تاپیکو پیشنهاد میکنم بخونید👀                                                                                                            ‌‌‌ د  /د/س/چ/چ😍                                                                                                                   امیدوارم به واقعیت به پیوندی مهم نیست چقدر            من برات صبر میکنم❤

اره منم حس میکنم وقتی عینک میزنیم هیشکی توجهی نمیکنه که البته دقیقا واسه همین بیرون میرم عینک میزنم😂 البته واقعا چشمام ضعیفه .. ولی دوس دارم چن سال دیگه برم عملشون کنم عینک خوشم نمیاد

🌳🌻«إِلَهِی کَیْفَ أَدْعُوکَ وَ أَنَا أَنَا وَ کَیْفَ أَقْطَعُ رَجَائِی مِنْکَ وَ أَنْتَ أَنْتَ إِلَهِی إِذَا لَمْ أَسْأَلْکَ فَتُعْطِیَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی أَسْأَلُهُ فَیُعْطِینِی إِلَهِی إِذَا لَمْ أَدْعُکَ فَتَسْتَجِیبَ لِی فَمَنْ ذَا الَّذِی أَدْعُوهُ فَیَسْتَجِیبُ لِی إِلَهِی إِذَا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَیْکَ فَتَرْحَمَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی أَتَضَرَّعُ إِلَیْهِ فَیَرْحَمُنِی إِلَهِی فَکَمَا فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسَی عَلَیْهِ السَّلامُ وَ نَجَّیْتَهُ أَسْأَلُکَ أَنْ تُصَلِّیَ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْ تُنَجِّیَنِی مِمَّا أَنَا فِیهِ وَ تُفَرِّجَ عَنِّی فَرَجاً عَاجِلاً غَیْرَ آجِلٍ بِفَضْلِکَ وَ رَحْمَتِکَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ.»🌸☘️🌼

تورو خدا این حرفا چیه ؟ الان خود من یه پسرم ، یعنی شخصیت و رفتار و اخلاق یه دخترو فقط  بخاطر عینک زدن بی‌خیال میشم ؟! پسری که اینجوری فک می‌کنه یا اگه کوچیکترین اشاره‌ای به این موضوع کرد بی‌شخصیت‌ترین پسر دنیاست و از من به شما نصیحت که دورشو خط بکش 

یه پسر مهربون انشالله ☺️! جون مادرت گزارش نزن! آخه نه حقتو خوردم ! نه مال‌تو بردم! انشالله مرض نداری که ؟!☺️
تورو خدا این حرفا چیه ؟ الان خود من یه پسرم ، یعنی شخصیت و رفتار و اخلاق یه دخترو فقط  بخاطر عی ...

خب اول ظاهر و قیافه طرف رو می‌بینیم که ازش خوشمون میاد

اخلاق و رفتار رو بعدا میفهمین

منظورم این بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز