2777
2789
عنوان

قبول دارید

165 بازدید | 10 پست

جدیدا دکترا دنبال بهونه اند ک بری آزمایش فلان یا چکاب بدی 

یا سونو بدی 

یا قرص الکی تجویز میکنن مثلا من آنفولانزا گرفته بودم قرص ریزش مو برام تجویز کرده بود 

حواستون باشه 

فقط میخوان ازمردم بکنن انگار عابر بانکیم  نمیگن ک من از پول مالیات همین مردم‌درس خوندم‌

  

من فشارم بالا بود به من قرص اسهال نوشته بود😐

💠روایت شده از امام صادق علیه السلام که رسول خدا فرمودند : خدای تبارک و تعالی میفرمایند: هیچ بنده گنهکاری را وارد بهشت نمیکنم ، مگر اینکه اورا به مرض و بیماری مبتلا میکنم تا کفاره گناهانش باشد و اگر گناهانش با آن بیماری پاک نشد و زیادتر از آن بود ، کسی را بر او مسلط میکنم که بر او ظلم کند تا کفاره گناهانش باشد، رزق و روزی اش را کم میکنم تا کفاره گناهانش باشد و اگر این نیز برای کفاره گناهانش کافی نبود جان گرفتن او را سخت میکنم و یا در قبر بر او سخت میگیرم تا وقتی که بدون هیچ گناهی نزد من آید و اورا وارد بهشت کنم ، و اما کسی را که میخواهم وارد جهنم کنم ، او را صحیح و سالم میگذارم ، و رزق و روزی اش را زیاد مى کنم و جان دادن او را آسان می گردانم تا وقتیکه نزد من آید ، هیچ حسنه ای نداشته باشد ودر همان وقت او را وارد جهنم کنم✨

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله دکترهای با وجدان و صادق به اندازه انگشتای دستم نیستن، تعدادشون خیلی کمه تو شهر ما فقط یه دونست که اذیت نمیکنه هی نمیگه باید عمل کنی باید قرص‌های زیاد بخوری باید آزمایش بدی، گرچه آزمایشگاهها اصلا بعید میدونم آزمایش انجام بدن چند باری آزمایشم رو جاهای متفاوت انجام دادم جوابهای متفاوت گرفتم، اینقدر دلم از بی رحمی همه گرفته که آرزومه آدم خوب ببینم تو این دنیا 

❌️ لطفاً لایک نکنید ❌️
بله دکترهای با وجدان و صادق به اندازه انگشتای دستم نیستن، تعدادشون خیلی کمه تو شهر ما فقط یه دونست ک ...

دقیقا درکت میکنم 

من شنیدم‌ک الکی آزمایش ها رو جواب میدن 

  
بعدش حالتون بد نشد

نخوردم قرص اسهال رو

از نوع قوی هم بود

فشارمو با آمپول پایین آوردن.

💠روایت شده از امام صادق علیه السلام که رسول خدا فرمودند : خدای تبارک و تعالی میفرمایند: هیچ بنده گنهکاری را وارد بهشت نمیکنم ، مگر اینکه اورا به مرض و بیماری مبتلا میکنم تا کفاره گناهانش باشد و اگر گناهانش با آن بیماری پاک نشد و زیادتر از آن بود ، کسی را بر او مسلط میکنم که بر او ظلم کند تا کفاره گناهانش باشد، رزق و روزی اش را کم میکنم تا کفاره گناهانش باشد و اگر این نیز برای کفاره گناهانش کافی نبود جان گرفتن او را سخت میکنم و یا در قبر بر او سخت میگیرم تا وقتی که بدون هیچ گناهی نزد من آید و اورا وارد بهشت کنم ، و اما کسی را که میخواهم وارد جهنم کنم ، او را صحیح و سالم میگذارم ، و رزق و روزی اش را زیاد مى کنم و جان دادن او را آسان می گردانم تا وقتیکه نزد من آید ، هیچ حسنه ای نداشته باشد ودر همان وقت او را وارد جهنم کنم✨

همسرم گردن دردبود بخاطربدخوابیدن رفتیم دکتر  علایمشوگفت داروتجویزکرداومدم داروخونه  میبنم دارومیگرن نوشته  برگشتم پیش دکترنسخه عوض شده براگردن درداومدیم گفت نه علایم میگرن داشتن داروهانگرفتیم یه امپول متوکاربامول گرفتیم زدخوب شد

لطفا اگرازپستی درتایپکی گذاشتم  خوشتون اومدیادرتایپکی کمکتون کردم لطفابرای سلامتی وسربلندی وخوشبختی همسروبچه هام  دعاکنید هوای یکدیگر را داشته باشیددل نشکنیدقضاوت نکنیدهنجارهای زندگی کسی را مسخره نکنیدبه غم کسی نخندیدبه راحتی از یکدیگر گذر نکنیدبه سادگیِ آب خوردنبر دیگری تهمت ناروا نبندیدبه حریم آبروی دیگریبدون اجازه وارد نشوید ...آدم‌ها دنیا دو روز است !هوای دل یکدیگر را بیشتر داشته باشیم 💖

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز