2777
2789
عنوان

دانشگاه

9 بازدید | 0 پست

امروز خیلی به انصراف از دانشگاه فکر میکردم من مهندسی پلیمر توی یه دانشگاه دولتی میخونم ترم چهار هم هستم حقیقتش هیچ علاقه ای به این درس ندارم اصلا و احساس میکنم که راهو اشتباه اومدم و کلا چون تو زمینه هنری خوبم میرفتم یه کاری که مربوط به هنره میخوندم نظرتون چیه خودتون بودین چیکار میکردین ؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رشته حقوق یا

میرسم | 15 ثانیه پیش

پس چه⁉

beautiful__dream | 46 ثانیه پیش
2791
2779
2792