2789

با ۱۷۵ قد دلم میخواد باز بلند شم احساس میکنم کوتاهه بعد میگی ۱۶۵ خیلی بلنده😏

Türk🐺❤ اقایون محترم دلیل بودنتون تو سایت زنانه درحالی که ددی سایت هست کاملا مشخصه که برای چیه اون به کنار  وقتی بیرون هستین مثل دختر ندیده نگا نکنین شما خودتون خواهر مادر دارین وقتی به دختر و یه زن البته هولارو فاکتور بگیریم نگا میکنین و تیکه میندازین تو چشم اون خانم یه موجود هول و کنه هستین خواهشا کمتر خودتونو خار کنین و دست از سر خانما بردارین

ولکن مهم نیست مهم اینه استایلت و هیکلت خوب باشه

اکیه استایلم .تقریبا لباس و اینا خیلی خوب میشینه رو تنم.فقط حس میکنم یکم کوتاهتر بودم بهتر بود راحتتر کفش پاشنه بلند میپوشیدم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اکیه استایلم .تقریبا لباس و اینا خیلی خوب میشینه رو تنم.فقط حس میکنم یکم کوتاهتر بودم بهتر بود راحتت ...

بپوش خب مگه چی میشه من دوستم قدش ۱۷۳ پاشنه بلندم میپوشههه یکم اعتماد به نفس داشته باش

یه لحظه صبر کن                                                          لا به لای شلوغی و کلافگی و سخت گرفتن های زندگی خواستم یه چیزی بهت بگم‌. یه نگاه به پشت سرت بنداز مثل همه ی روزایی که گذشت این روزا هم میگذره خواستم بگم حواست هست دیگه؟ ما یک بار زندگی میکنیم                                                 حالا ادامه بده :)💓🌱

جالبه یه مدت دخترای کوتاه تاپیک میزنن که مثلا قدشون ۱۶۰ یا ۱۶۵ احساس درازی دارن که دیدگاه هارو ببرن به این سمت که هرچی دختر قدش کوتاهتر باشه بهتره 😁ولی این ترفندا جواب نمیده چون تو همه جای دنیا استایلیستا و مانکنا قداشون بین ۱۷۰ تا ۱۸۰ هست .شما بگو یه دختر ۱۷۰ تیپ بزنه با یه دختر ۱۵۰ کدوم جذابتر میشه؟ اگر ۱۵۰ پس ازین به بعد باید شاهد پیاده روی دخترای ۱۵۰ روی فرش قرمز و دفیله ها باشیم

اکیه استایلم .تقریبا لباس و اینا خیلی خوب میشینه رو تنم.فقط حس میکنم یکم کوتاهتر بودم بهتر بود راحتت ...

کفش پاشنه بلندو هشت ساعت پشت هم تو سرکار یا دانشگاه بپوش بعد حالتو میپرسم

جالبه یه مدت دخترای کوتاه تاپیک میزنن که مثلا قدشون ۱۶۰ یا ۱۶۵ احساس درازی دارن که دیدگاه هارو ببرن ...

عزیزم اینجا ایرانه امریکا نیستیم که بیشتر خانوما قدشون زیر ۱۶۰ و طبیعیه که اسی که قدش ۱۶۵ احساس قد بلندی کنه

یه لحظه صبر کن                                                          لا به لای شلوغی و کلافگی و سخت گرفتن های زندگی خواستم یه چیزی بهت بگم‌. یه نگاه به پشت سرت بنداز مثل همه ی روزایی که گذشت این روزا هم میگذره خواستم بگم حواست هست دیگه؟ ما یک بار زندگی میکنیم                                                 حالا ادامه بده :)💓🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792